فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۲۵-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۶۷۵۵
انتشار: ۱۶:۲۲ - ۲۵-۰۹-۱۴۰۲

الناز رکابی در کاپ سنگنوردی آسیا فینالیست شد

الناز رکابی در کاپ سنگنوردی آسیا فینالیست شد
الناز رکابی در رقابت‌های سنگنوردی کاپ آسیا به میزبانی ریاض در مرحله مقدماتی چهارم شد و به مرحله نهایی راه‌یافت.

الناز رکابی در ماده بلدرینگ سنگنوردی کاپ آسیا در عربستان به فینال راه یافت.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت‌های سنگ‌نوردی کاپ آسیا که در شهر ریاض عربستان جریان دارد، الناز رکابی سنگ‌نورد تیم ملی کشورمان در ماده «بلدرینگ» و با کسب رتبه چهارم، راهی مرحله نهائی شد.

مرحله نهائی این ماده، امروز شنبه ۲۵ آذر برگزار می‌شود.

تیم ملی سرعت نیز در این پیکارها از سوی رضا علیپور به مدال طلا دست یافت.

ارسال به دوستان
گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا