فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۴۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۱۸-۱۲-۱۴۰۲
کد ۹۴۹۸۰۶
انتشار: ۱۸:۴۹ - ۱۸-۱۲-۱۴۰۲

کنعانی زادگان دربی را از دست داد

کنعانی زادگان دربی را از دست داد
حسین کنعانی با دریافت چهارمین کارت زرد دیدار دربی را از دست داد.

حسین کنعانی که در آستانه محرومیت قرار داشت، در آخرین دقایق نیمه اول با خطا روی لوسیانو پریرا کارت زرت چهارم را دریافت کرد.
در این صحنه پریرا در کنار خط طولی زمین قرار داشت و در حالی که کنعانی تصور می‌کرد یک اوت از فولاد گرفته، با کارت زرد داور مواجه شد.

ایسنا/ این اخطار که خشم شدید مدافع پرسپولیس را به دنبال داشت، باعث شد تا او بازی دربی را از دست بدهد.  

 

ارسال به دوستان
نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان