فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۵۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۲۶-۱۲-۱۴۰۲
کد ۹۵۲۰۷۲
انتشار: ۲۰:۴۱ - ۲۶-۱۲-۱۴۰۲

مورایس: رامین باید سنجیده تر حمله کند

مورایس: رامین باید سنجیده تر حمله کند
سرمربی سپاهان: رامین بازیکنی است که خیلی درگیر می‌شود و انرژی زیادی دارد اما تیم باید فضای خالی پشت سر رامین را پوشش دهد.

سرمربی سپاهان گفت رامین رضاییان به تیم بسیار کمک می‌کند اما باید سنجیده‌تر حمله کند و فضای پشت سرش را پوشش دهد.

به گزارش ایسنا، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: به نوروز نزدیک شدیم. آرزوی سلامتی برایتان دارم و عیدتان مبارک باشد. نمی‌دانیم در بازی فردا چه نتیجه‌ای به دست می‌آید اما می‌رویم تا پیروز شویم. باید خیلی سریع به حالت عادی و طبیعی خودمان برگردیم. شرایط برای هر دو تیم یکسان است و نمی‌دانم نتیجه چه می‌شود.

او درباره بهترین و تلخ ترین اتفاق سالی که برای خود و تیمش گذشت، گفت: امروز کمی مریض هستم و انرژی کمی دارم اما همیشه فوق‌العاده‌ایم. همه روزها برای ما فوق‌العاده‌اند.

مورایس درباره فضای پشت رامین رضاییان که تبدیل به نقطه ضعف سپاهان شده است، عنوان کرد: رامین بازیکنی است که خیلی درگیر می‌شود و انرژی زیادی دارد اما تیم باید فضای خالی پشت سر رامین را پوشش دهد. پارسال بازیکنی به اسم مسعود ریگی داشتیم که فضای خالی پشت سر رامین را پر می‌کرد. در ابتدای فصل قربانی و کریمی را داشتیم اما باید این نقطه‌ضعف را رفع کند.

او ادامه داد: رامین باید سنجیده‌تر حمله کند و پشت سرش را در نظر بگیرد. باید ببینیم در ادامه چه می‌شود. در ابتدای فصل حسینی را می‌خواستیم که به تراکتور رفت. برنامه ما عوض شد اما رامین نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و کارهای خیلی مهمی برای ما انجام می‌دهد.

سرمربی سپاهان خطاب به هواداران عنوان کرد: برایشان آرزوی خوب دارم و امیدوارم سال جدید را به خوبی پشت سر بگذارند. برای تمام ایرانی‌ها آرزوی خوب دارم.

او درباره اینکه نتوانست بازیکن مد نظرش را در نیم‌فصل یا ابتدای فصل جذب کند، بیان کرد: ما در یک باشگاه فوتبال کار می‌کنیم و با توجه به شرایط ادامه می‌دهیم. نباید پشیمان شویم و باید ادامه دهیم. ما تیم و بازیکنان خوبی داریم و باید کار کنیم. بعضی وقت‌ها شرایط خوبی نداشتیم اما باید تلاش کنیم و چیزی را که می‌خواهیم، به دست بیاوریم. همه‌مان آرزوهایی داریم که شاید نتوانیم به آنها برسیم. مثلا شاید کسی تویوتا دوست داشته باشد اما نتواند بخرد. به هر حال بعضی چیزها را نمی‌توانیم داشته باشیم.

مورایس در پایان اضافه کرد: هیچ بازیکنی نیست که بدون نظر مربی جذب شود. ما در یک تیم کار می‌کنیم. اسمش تیم است و هر کاری انجام می‌شود، کار تیمی است. نمی‌شود فقط یک نفر را مسئول دانست. همه با هم مسئول ماجرا هستیم. اگر ببریم یا ببازیم کار تیمی انجام می‌دهیم. نباید تیمی یا کسی را سرزنش کنیم. من هم عضو یک تیم هستم. اگر بتوانیم چیزی را عوض کنیم این کار را انجام می‌دهیم. ما نسبت به شرایط تصمیم گرفتیم. مطمئن باشید بهترین تصمیم را می‌گیریم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟