فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۵۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۷ - ۱۹-۰۱-۱۴۰۳
کد ۹۵۷۰۱۱
انتشار: ۲۲:۴۷ - ۱۹-۰۱-۱۴۰۳

اوسمار: فقط می خواهم دلیل اخراجم را بدانم

اوسمار: فقط می خواهم دلیل اخراجم را بدانم
اوسمار ویرا: من دیدم در خیلی از بازی‌ها مربیان ایرانی خیلی بیشتر از من وارد زمین شدند و با داور بحث کردند...

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من فقط یکی دو قدم وارد زمین شدم و واقعاً نمی‌دانم داور چرا به این شکل با من برخورد کرد.

به گزارش تسنیم، اوسمار ویرا پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل گل‌گهر درباره اخراجش از کنار زمین اظهار داشت: من هم می‌خواستم دلیل اخراجم را بدانم! من یکی دو قدم وارد زمین شدم و آنهم بعد از اینکه کادر پزشکی تیم گل‌گهر وارد زمین شد. من دیدم در خیلی از بازی‌ها مربیان ایرانی خیلی بیشتر از من وارد زمین شدند و با داور بحث کردند، اما رفتار داوران با آنها مثل امروز نبود. امیدوارم این یک عادت نشود، چون من همیشه به داوران احترام گذاشتم.

وی در مورد کاهش اختلاف امتیاز پرسپولیس با استقلال در صدر جدول گفت:‌ ما فقط به بازی‌های خودمان فکر می‌کنیم.

ارسال به دوستان
دریای شیطان؛ معمایی که همچنان در آب‌های ژاپن زنده است واکنش غریب آبادی به اظهارات دبیرکل ناتو درباره نقش رومانی و ایتالیا در حمله به ایران مسکو کنسولگری رومانی در سن‌پترزبورگ را تعطیل کرد دو جام جهانی؛ دو زلزله و هر دو حین تماشای بازی برزیل- اسکاتلند افشای راز سیاره صورتی پس از یک دهه هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ نکند مثل یزیدی‌ها قدرت را بر عدالت ترجیح دهیم- سروش محلاتی بیت کوین تاج دلار را از آن خود خواهد کرد؟ قوه قضائیه: ادعای ممنوعیت سردادن شعار علیه رژیم آمریکا و آتش زدن پرچم آنها در تجمعات کذب است قالیباف: بی‌اعتمادی می‌کارند و حرف‌های بی‌ارزش صادر می‌کنند! قیمت عمده میوه و سبزیجات اعلام شد+جدول اختلال در خدمات آنلاین بانک‌ها کاهش قیمت نفت در بازار جهانی تصادف با خودروی غیرمتعارف؛ وقتی بیمه شخص ثالث کافی نیست و چه کسی مابه‌التفاوت را می‌پردازد وزیر امور خارجه آمریکا: موضوع صندوق بازسازی ایران با کشورهای حوزه خلیج فارس بحث نشد