فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۱-۰۴-۱۴۰۳
کد ۹۸۱۳۷۸
انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۱-۰۴-۱۴۰۳

ادارات کیش شنبه دورکار شدند

ادارات کیش شنبه دورکار شدند
با توجه به گزارش هواشناسی در خصوص افزایش دما، فعالیت تمامی ادارات و نهادها روز شنبه 23 تیرماه به صورت دورکاری اعلام شد.
ادارات جزیره کیش شنبه ۲۳ تیرماه به دلیل افزایش دما تعطیل است و به صورت دورکاری فعالیت خواهند داشت.
 
به گزارش تسنیم از کیش به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد، با توجه به گزارش هواشناسی در خصوص افزایش دما، فعالیت تمامی ادارات و نهادها روز شنبه 23 تیرماه به صورت دورکاری اعلام شد.
 
گفتنی است این اقدام در راستای مدیریت انرژی در جزیره کیش و استانهای جنوبی انجام می شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کیش ، ادارات
ارسال به دوستان
زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است سردار حسن‌زاده: تمام مقدمات برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رهبری شهید پیش‌بینی شده است محسنی اژه‌ای: برخی افراد با بی‌توجهی سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را خیالاتی می‌کند اعلام تعطیلی تهران در روز تشییع رهبر شهید انقلاب صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران از ژوئن ۲۰۲۵ ثبت شد افزایش قیمت گاز طبیعی در اروپا به دلیل تهدیدات ترامپ علیه ایران جزئیات تفاهم‌نامه جدید ایران برای آزادسازی منابع ارزی