فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۸-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۸۸۴۱۹
انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۸-۰۵-۱۴۰۳

ورود جنگنده‌ های «اف ۲۲» آمریکا به منطقه

ورود جنگنده‌ های «اف ۲۲» آمریکا به منطقه
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از ورود جنگنده‌ های «اف ۲۲» نیروی هوایی به حوزه مأموریت آن در منطقه خاورمیانه خبر داد.
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا از ورود هواپیماهای نظامی «اف۲۲ رپتور» این کشور به منطقه برای حمایت از رژیم صهیونیستی در مقابل حمله احتمالی ایران و محور مقاومت خبر داد.
 
به گزارش مهر به نقل از الجزیره، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از ورود جنگنده‌های «اف ۲۲» نیروی هوایی به حوزه مأموریت آن در منطقه خاورمیانه خبر داد.
 
سنتکام اعلام کرد که هواپیماهای «اف ۲۲ رپتور» F-22 Raptor نیروی هوایی این کشور به عنوان بخشی از رویکرد تقویت نظامی آمریکا و بازآرایی نیروها برای مقابله با تهدیدات ایران و نیروهای وابسته به آن علیه اسرائیل، وارد حوزه مأموریت خود در منطقه شده‌اند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: جنگنده ، آمریکا
ارسال به دوستان
ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران واکنش بقایی به اظهارات روبیو علیه ایران و حزب‌الله تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید