فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۷۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۵-۰۳-۱۴۰۵
کد ۱۱۷۰۶۴۸
انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۵-۰۳-۱۴۰۵

زیدآبادی: تاریکی جنگ رفت؛ همدیگر را ببخشیم

ی
فعال اصلاح طلب نوشت: همهٔ ما ایرانیان رنج بسیار برده‌ایم. ما سزاوار آنیم که همه همدیگر را ببخشیم.

احمد زیدآبادی فعال اصلاح طلب، در کانال تلگرام خود در مطلبی با عنوان « فردایی دگر شد!» نوشت: 

تاریکی جنگ رفت و فردایی دگر شد.

بی‌نهایت حرف است و بی‌نهایت مشکلات ریز و درشتی که باید حل شوند.

همهٔ ما ایرانیان رنج بسیار برده‌ایم. ما سزاوار آنیم که همه همدیگر را ببخشیم. به آینده سلام کنیم و وارد دورانی از صلح و دوستی و مهر و آسایش و آرامش و آبادانی شویم. لازم است به تمام مردم این سرزمین گفته شود:

"ادْخُلُوهَا بِسَلَامٍ آمِنِین."

فعلاً همین! 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
بزرگ‌ترین حسرت مشترک نیمی از زنان جهان هیات عَلَم در تاسوعای ارومیه مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان