۰۵ آذر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۵ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۷۱۸۳
تعداد نظرات: ۵۲۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۵-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۷۱۸۳
انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۵-۱۰-۱۳۹۰
اعتراض به جای خود اما ...

سخنی با تجمع کنندگان همیشگی:‌ حرمت " خانه و اهل خانه "‌را نگه دارید

 عصرایران - "خانه" ، در فرهنگ ما ایرانیان حرمتی دیرین دارد چه آن که نه تنها سرپناه آدمی است بلکه مأمن ناموس و خانواده نیز هست. هم از این رو ، هنوز که هنوز است ، ایرانیان اصیل و نجیب و ریشه دار ، هر خرده حسابی با هر کسی داشته باشند (مانند یک طلب تجاری) ، برای وصول و پیگیری آن و حتی دعوا بر سر تأخیر و ندادن وجه ، صرفاً به محل کار او و دکان و حجره اش می روند و هرگز به خود اجازه نمی دهند در برابر خانه او دعوا راه بیندازند و اهل خانه را بیازارند.

اهل خانه نیز در فرهنگ ایرانی حرمت دارند و در حتی دعواهای خیابانی هم بسیار شنیده ایم و دیده ایم که چون همسر یا فرزند کسی همراه او اوست،‌طرف مقابل با این استدلال که "زن و بچه اش همراهش هستند" کوتاه آمده و غائله را ختم کرده است.

در قانون مدنی ما هم ، اقامتگاه قانونی هر شهروندی ، اساساً نه محل زندگی او که محل کسب و کارش تعریف شده است زیرا اصل بر این است که دعاوی و اختلافات قانونی نباید وارد حریم خانه شود و همسر و فرزند افراد را وارد ماجرا کند.

متأسفانه این فرهنگ زیبای ایرانی - اسلامی که حرمت دار خانه و خانواده است مدتی است دستخوش سیاسی کاری ها شده و حریم خانه ها و خانواده ها نادیده گرفته می شود.

نمونه بارز این حرمت شکنی ها را می توان در تجمعات گاه و بیگاه عده ای در برابر خانه های برخی افراد سراغ گرفت که طی آن نسبت به مواضع سیاسی صاحب خانه اعتراضاتی دارند.

سخن بر سر این نیست که چنین تجمعاتی مجوز قانونی دارند یا خیر؟ (زیرا ابعاد این مسأله بر همگان آشکار شده است) ؛ درباره این که "در هر کدام از این تجمعات حق با کیست؟" هم سخنی نمی گوییم چه آن که هر کسی موضع خاص خود را دارد و البته اصل اعتراض هم در یک جامعه آزاد ، آزاد است.

سخن این نوشتار اساساً سیاسی نیست بلکه دغدغه حفظ حرمت خانه و خانواده و ناموس را دارد.

اگر قرار است تجمعی صورت بگیرد و به مواضع سیاسی فلان شخص اعتراض شود ، چرا این تجمع را در برابر خانه او که زن و فرزندان و احیاناً نوه ها و افراد خردسال در آن ساکن هستند برگزار می کنند؟ آیا به عنوان انسان هایی که خود دارای خانواده هستند ،‌ به فکر امنیت روانی زن و کودکان خانه نیستند که اساساً نقشی در ماجرا ندارند ولی باید استرس تجمع و شعارها و وقایع پیش بینی نشده آن را تحمل کنند؟

کجای اسلام محمد(ص) و علی(ع)‌ و حسین(ع)‌ گفته است اگر نسبت به مواضع سیاسی کسی اعتراض دارید مقابل خانه اش آوار شوید و فریاد بکشید و در و دیوارش را آسیب برسانید و آسایش زن و بچه مردم را سلب کنید؟

اگر اعتراض دارید ، با مجوز قانونی در اماکن متعارف برای تجمعات ، اجتماع کنید و مطالبات تان را حتی پیگیری حقوقی کنید ولی حرمت " خانه"‌و " خانواده و ناموس"‌مردم را پاس بدارید و صداهای مردانه تان را صرف ترساندن زنان و کودکان خانه و همسایه نکنید که این ، به عقل و انصاف و دین و جوانمردی نزدیک است.
برچسب ها: تجمع ، اعتراض ، خانه ، حرمت ، خانواده
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۵۲۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۱۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
32
1316
واقعاٌ احسنت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
عصر ایران
حرف شما درست، نباید مخل آسایش خانواده آن ها شد.

اما
"اگر اعتراض دارید ، با مجوز قانونی در اماکن متعارف برای تجمعات ، اجتماع کنید..."

مگر ایشان که اعتراض داشتند به مراجع قانونی مراجعه کردند؟!! ... (و خیلی حرف های دیگه که شما از شنیدش بیذارید)

میدانم گفتن این حرف ها در اینجا ارزشی ندارد چون وقتی کسی خود را بخواب بزند هیچ کس نمیتواند بیدارش کند، عصر ایران عزیز

میخواهی چاپ کن میخواهی چاپ نکن، من این را خطاب به نویسنده این مطلب نوشتم نه کس دیگری.


میخواهم درد دلی با شما بکنم:

از نوع محتوای مطالب سایت شما براحتی میتوان دریافت که با چه کسی دشمنی دارید و با چه گروه سیاسی نزدیکی! نه شما همه رسانه ها همینطور هست.
وقتی تیترهای اخبار شما را میخوانم انگار همه چیز بر علیه ماست و ما بدبخترین ملت ها هستیم.
وقتی تیتر آن طرفی ها را میخوانم به قول معروف: همه چی آرومه ...
ولی وقتی تیتر رسانه های اصلی خارجی میخوانم تازه حقیقت رو میشود، نه حرف شما و نه حرف آنها
معلوم است که هر دو گروه شما چه این طرفی و چه آن طرفی هر دو از روی قصد و قرض تیتر میزنید و ما یه رسانه آزاد نداریم.
ای کاش روزی برسد که ما معنای واقعی یک رسانه بیطرف را حس کنید.
حرف ها زیاد است و مجالی به گفتن نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
وقتی کسی حُرمت خون شهدا را نگه نمی دارد چگونه انتظار دارد دیگران حُرمتش را نگهدارند؟ مگر این شهدا خانواده نداشتند مگر زن و بچه نداشتند که هرکسی به رسد به خون بهای شهدای آنها توهین کند وبعد هم بعضی بخوانند و بخندن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
27
1643
اي بابا مجوز براي آدماي عادي و مردمه . اينا از ما بهتران نيازي به مجوز ندارن !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
تو هم احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
آفرين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
28
1430
متأسفم براي اين قوم خشك مقدس.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
شما هم ساده اید ها...
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
برادر گرامی..خشک مقدس ها مقید تر به اجرای دقیق و ریز و بدون انعطاف احکام خدا هستند و به همین دلیل به خشک مقدس معرف شده اند...ای کاش این جماعت خشک مقدس بودند که اگر بودند حرمت ناموس مردم را نگه می داشنتد ولی این جماعت اصلا معلوم نیست مذهبشون چی هست؟..اصلا نمی دونند دین چیست...چند جوانی هستند که پشت لبشون تازه سبز شده و همانطور که هم مسلک هاشون به نام دین در نهایت ایت الله مطهری را شهید کردند این ها هم می روند تا چنین کنند اگر جلویشان را کسی نگیرد
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
چه بدبختی تو که خشکه مقدس ها که انسان را به یاد خوارج می انازند را تایید میکنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
14
981
دستتان درد نكند كه باز مردانگي كرديد.
ولي دوستان مي ترسم روزي اين دايره خودي چنان تنگ شود كه ديگر در آن كسي نمانده باشد!! ياد آن شعر معروف افتادم كه دشمن دانا چقدر خوب است؟!!
پاسخ ها
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
دوستان آمدند...
دشمن به فريادم برس!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
15
1037
جناب عصر ایران؛ اینها به هیچ مرجعی جوابگو نیستن، هیچ کسی هم خواهان سوال و جواب از اینها نیست. منتظر هتاکی اینها به خودتون هم باشین.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
17
712
به کی این حرف ها رو می زنی؟ زیادی خوشبینی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
18
645
احسنت به اين مطلب. حرف حق جواب ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
7
224
مدت ها ست که عقل و انصاف و دین و جوانمردی از این خانه رفته..................
ناشناس
Netherlands
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
11
583
سخن و تجمع کنندگان همیشگی !!!
دو کلمه متضاد !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
13
512
چو نیکو بگفتی بر دل نشست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
3
159
خوبه یک کار و عکس العمل مثبت و مناسب از سایت شما دیده شد. بابا بخدا فرهنگ سازی خوب است نترسید و نترسید و نترسید فضای نقد را باز بگذارید . حضرت علی (ع) که پیشوای همه ماست گفته مرا نقد کنید ، آخه این چه خود سانسوری و خود ترسی است که رسانه ها برای خودشان بوجود آورده اند .
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
12
451
موافقم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
10
541
درود بر وجدان و شرف و انسانیت نویسنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
12
483
عقل و انصاف و دین و جوانمردی ?زهي خيال باطل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
538
130
یعنی شما میفرمایید این افرادی که این کارهای زشت را کردند، ایرانی اصیل نیستند؟؟؟
پس کجاییند؟؟
اینها همین مردم هستند که خود را فراموش کردند نه بیشتر
شما هم شعارزده شدید عصرایران
واقعیت را نمیتوان کتمان کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
مگر مردم حق برگزاری چنین تجمع هایی را دارند که گفتی همین مردم هستند!!
farzad
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
11
504
افرين عصر ايران ولي كو گوش شنوا و كو انصاف به قول يه بابايي اون انصاف و جوان مردي رو هم لولو برد
پاسخ ها
شهروند گرمساری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
:))))
daruoosh
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
8
477
کیکه این چیزارو بفهمه افرط گرایی کور کورانه داره همه چیز ازامون میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
کاملا باهات موافقم ولی یادمون نره که این افراط گری کورکورانه متاسفانه در هر دو طرف هم دیده میشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
10
361
حرف حق گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
11
592
اي آقا ديگه تو ايران اخلاقياتي نمانده. هدف وسيله را توجيه مي كند!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
15
953
اين آقايون دانشجوي خودجوش چه جوري آدرس خونه ي طرف رو پيدا ميكنن واقعا جالبه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
اونم تو شهرک شهید کلاهدوز که هر کسی رو راه نمیدن!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
تو بگو چه جوري رفتن تو شهرك
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
وقتی در حضور آنهمه مامور از دیوارسفارت بالا می روند، دیگر یافتن خانه ایشان سهل است.
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
همونطوری که جمع شدند با هم رفتن سفارت انگلیس رو تسخیر کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
سوالت منو کشته؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
تجمع خود جوش همراه خبرنگار فارس!!!!!
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
4
134
رسول خدا روزی خطاب به یارانش دست به پرده خانه کعبه گرفتند و فرمودند"الله الله که حرمت مومن از این پرده بالاتر است"
من خطاب به افرادی دارم که حرمت سرداران رشید جنگ برایشان پشیزی نمیارزد،اگر حرمت افراد و زحمات آنان را برای انقلاب و نظام ارج نمی نهید لاقل به حرمت ایمان آنها و خانواده آنها برایتان محترم باشد.
حق الناس ، تهمت و افترا و..
موسوي زنجان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
4
194
آقاي محمدي عزيز ، بزرگي گفته كه در ايران نام اسلام را ديدم ولي مسلماني را نه!!!!
آري ما فقط اسم را يدك مي كشيم!!!
پاسخ ها
بیگی
| France |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
و در غرب مسلمانی دیدمو...
سید جمال الدین اسد آبادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
4
102
اصالت؟ وجدان؟انصاف؟عدالت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
5
92
همین چیزهاست که نسل جدید را از انقلاب اسلامی امام خمینی که بحق بنیانگذار بود دور می کند و مسیر انقلاب را در راه و اهداف سیاسی فدا می کنند آقایون بایستی پاسخگویی این بی حرمنی ها باشند
فرهاد دزفولی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
3
123
دانشجویان غیرتی ! ....لااقل آزاده مرد باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
4
147
تا کی یک عده خشک مقدس بی بصیرت که خودشان با تمام طرفدارهاشون شاید به زور پنج درصد جعیت رو تشکیل بدهند باید از عوض همه مردم حرف بزنند و عمل کنند و هیچکس هم جرات نکنه بگه بالای چشمتون ابرو هست.
امیدوارم فرهنگ جواب دادن حرف با منطق و نه با چماق بین ما جا بیفته . هر چند کسی که منطق نداره به چماق رو میاره
bitaraf
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
5
76
حرف حق نميشه زد......اخلاق مخلاق تعطيله اينجا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
146
درود بر کسی که با دست لرزان دست بقلم برده و این چند سطر را عین یک مسلمان نوشته.
چقدر خوب بود این گروههایی که احتیاج به مجوز ندارند و برایشان عرض مسلمان بردن عین آب خوردن است را بهتر به مردم معرفی میکردید تا مردم بدانند مواجبشان را چه کسانی میدهند.
واقعاً که روی شعبون جعفری را سفید کرده اند.
این بنده خدا آنهمه جوانی ، غیرت،همیت در جبهه ها بخرج داده حالا یکشبه خط بطلان بر تمام مقدراتش میکشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
109
فردا که ریختن جلو ساختمونتون فحش دادن می فهمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
106
انشاء اله روزي برسد كه مردم عادي هم بتواند نسبت به مسائل جاري كشور آزادانه اعتراض كنند!
سپید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
1
65
خود جوش -پاجوش - هرچه که اسمش را میخواهید بگذارید حرمت باید حفظ شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
157
بزرگترین دستاورد 6 ساله دولت اضمحلال و انحطاط اخلاق و ادبه ... شما ببین دولتی ها چه طوری حرف میزنن ،اونوقت از یه سری آدم جو گیر چه انتظاری دارین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
3
155
نمي دونم چرا اصرار دارند خودشونو حتمن دانشجو بنامند. یکبار یک خبرنگار خیری کند و آمار دقیقی از دانشجویان حاضر در این مراسمات ((خودجوش)) بگیرد.
فکر نکنم حتی یک دهم آنها دانشجو باشند. بابا یه اسم واقعی تر بگذارید مثل همون انصار که قدیمها بود/.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
114
واقعآ شرمتان باد اي مقدس مابهاي اين روزگار اينها از انسانيت و شرف و جوانمردي و دينداري بوي نبرده اند و نخواهند برد. سپاس از موضع عصر ايران.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
4
149
من حاضرم قسم بخورم 90 درصد اینا اصلا مقاله رو نخوندن که بعد از فکر کردن پاشن بیان تجمع....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
245
13
وقتي طرف داره به نظام بد و بيراه ميگه چرا توي خونه سازماني نظام جا خوش كرده
[جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
3
94
این بدعت غلط که این روزها باب شده و حرمت خانه و خانوادها بابت گفتن نظرات بعضی دل سوختگان این نظام که برای آبادانی ملت سرافراز و سر بلندش طی سی اندی سال خونه دل ها خورده اند چیست ؟ مگر چه شده بود که مثل اجل معلق بر سر زنان و بچه هایشان ریختند، گیریم که نوشته این آقا کلاً اشتباه بوده ، رسم مردی و مردانگی این است ؟ ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
1
110
چرا این عده خواص حق اعتراض دارند؟
حسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
93
کجای اسلام محمد(ص) و علی(ع)‌ و حسین(ع)‌ چنین گفته است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
321
5
وقتی سردار بی بصیرت تو مقاله موهنش به شعور ملت به انقلاب و امام و شهدا و رهبری توهین میکنه اونم بعد از این همه مدت، باید انتظار این مسائلم داشت در ضمن ظاهرآ سردار حرفاشو پس گرفته شما هم بهتر بحث و حاشیه ای نکین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
حالا که حرفشو پس گرفته، پس برادران هم دسته جمعی برند ازش حلالیت بطلبند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
6
101
اگر حضرت علی بود که حد بر ایشان جاری می کرد تا همچون خوارج عمل نکنند.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
113
از مطلب زیبایتان بسیار سپاسگزارم. ولی چه کنیم که میخ آهنی نرود در سنگ سخت. وقتی رئیس جمهور محترم در یک همایش بزرگ ، علیرغم توصیه افراد نزدیکش به لحاظ سیاسی و اجتماعی ، جمله معروف "آن .... لولو برد" را میگوید ، از این دانشجویان به اصطلاح خودجوش انتظار نگه داشتن حرمت خانه و ماوای مسلمانی را دارید؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
225
4
اگر کسی خانه خود را برای مسائل سیاسی مورد استفاده قرار داد پس چگونه بایستی به آن شخص
اعتراض خود را رساند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
1
95
آدرس خونه شما عصرايرانيها را ندارند والا تا الان جلو خونه تك تك شما هم جمع شده بودند و يه حالي به در وديوار ساختمانتون ميداند بعد هم اسمش رو ميذاشتند يك كار انقلابي
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
1
97
پلیس ,نیروی انتظامی ,قوه ی قضائیه ...بالاخره درحکومت اسلام کی مسئول برقراری امنیت وآرامش خانواده هاست کی باید با متجاوزین به حقوق مردم برخورد کنه
SARA
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
12
40
باید زنگ میزدن پلیس 110 بیاد اینارو متفرق کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
1
69
درود بر انسانيت و شرافتت عصر ايران.
...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
1
66
اگر كسي خلاف كرديا حرف نامربوطي زد بايد طبق قانون باآن برخورد شودنه اينكه يك عده خودشان را قانون بدانند؟
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
1
53
خیلی عالی بود خدا قوت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
1
96
انگار فراموش کردین که توی این مملکت دیگه هیچ چیز حرمت نداره، حتی "خانه"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
1
86
متاسفانه اسلام اين آقايان با اسلام واقعي تفاوت زيادي دارد!!
SARA
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
3
100
در ضمن می خواستم بگم عصر ایران عزیز اتفاقا هدف اصلی این تجمع کنندگان ایجاد رعب و وحشت برای خانواده و همسایه های این بنده خدا بوده.
ناشناس
Georgia
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
360
12
عصر ایران منصف!!! میشه بگی در فتنه سال 88 که امنیت مردم و "خانواده و ناموس" انها به خطر افتاد مسبب آن که بود که حالا طرفدار امنیت زن و بچه آقایون شدی؟؟؟
اگه راست میگی بگذار روی سایتت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
ديدی که راست گفته و حرفاتو هم گذاشت رو سايت !
اگر واقع بين باشی از مثبت منفی ها میفهمی ! ولی انتظاری نيست ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
مگر ملاک و معیار اخلاقی شما اعمال فتنه گران است؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
عزیز جان مثبت و منفیا رو هم یه نیگا بنداز!!
رامین
| United States of America |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
برادر، امیدوارم خداوند راهنمای ما باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
ديدي راست ميگه. خوب حالا نوبت تو شد بيا جواب بده اگه راست ميگي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
117
کم کم دارم شک می کنم به خودم که آیا اینا مسلمونن یا ما والا ما هرچی که از امامان و پیامبران و دین و قرآن شنیدیم و یاد گرفتیم این برادرا دارن 180 درجه برعکس عمل می کنن رفتن در خونه طرف هر کاری که دلشون خواسته کردن به نظر من اینا همونایین که به سفارت انگلیس حمله کردند و آبروی ملت رو بردند ......!!!!
علي
Germany
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
7
52
آيا روزنامه اطلاعات هرچه بنويسند بهش بدهند چاپ ميكنه ‌؟ مسئولي نداره . اگر اعتراضي بود بايد به روزنامه ميكردند نه نويسنده .
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
1
108
اینها از سلف همان دانشجویان خودجوش هستند که با سفارت انگلیس چنین کاری کردند و نتیجه اش را هم در عرصه بین المللی دیدیم ، در کل این افراد فقط جوشش دارند!! جوشش !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
1
85
در آنجایی که بحث منافع و قدرت مطرحه همه اصول اخلاقی و شرعی تعطیله .
به قول شاعر:
در آنجایی که انسانها عصا از کور می دزدند.
من از خوش باوری زانها محبت آرزو دارم
عباس از تبریز وو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
74
واقعا از ته دل ما گفتی احسن بر شما وهمکارانتان ودرود بر علی مطهری ها
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
1
78
واقعا مطلب به جا و درستی بود خدا نکرده وقتی در خونه رو محکم میزنن زن وبچه تو خونه چه حالی میشن چه اینکه عده زیادی بریزن در خونه ...
طرف دار همیشگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
63
عصر ایران خیلی مخلصیم . که حق را گفتی و وجدانت راحت شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
88
راستی ! میشه دوستان شماره مجوز تجمع رو که وزارت کشور صادر کرده اعلام کنند؟( لابد شماره ت/56/ق/. . . )
حسن سعیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
74
البته ما نفهمیدیم این بنده خداچه مطلبی گفته که خانواده اش مستحق این مجازاتها گشته اندمگر ما پیرو ان امام مظلومی که خوارج راتا زمانی که دست به شمشیر نبرده اند اجازه هیچ مجازاتی نداد در حالیکه در مسجدش به حضرتش اهانت روا داشتندبه حق ان امام در میان محبینش تنهاومظلوم است
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
1
93
فقط میتوانم بگویم بیچاره "دانشجو".
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
65
این اقایون تو افراط وتند روی چی دیدن به ما هم بگن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
74
خدا پدر نویسنده رو بیامرزه ولی چه کنیم که این مردمان هیچ وقت از خواب بیدار تحجر نمی شن
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
295
8
روتون نشد از نوری زاد 2 (لعنت الله علیهما)حمایت کنید ، زدی به خاکی میگی حرمت خونشو نگه دارید...

لااقل آزاده باشید
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
اونها هر کاری کردند باید تاوانشم پس بدند، حالا این وسط گناه زن و بچه شون چیه! طرف حتی اگر قاتل هم باشه، با خانواده اش که کاری ندارند.
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
5
25
به عقل و انصاف و دین و جوانمردی نزدیک است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
95
دست این نیروها برای هر کار غیر قانونی باز است حمله به کوی دانشگاه تظاهرات جلوی خانه مخالفین و منتقدین حمله به سفارت و .... قاون و رعایت کامل آن فقط برای طرف مقابل است
یگانه هاآزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
230
3
دوستان کار اشتباهی کردن .ولی گاهی اوقات نیازه.ولی نباید اونقدر بزرگش کنیم که بیگانه ها به فرهنگ چند هزار سالمون بخندن.به امید ایرانی خوب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
اونوقت فقط برای بعضی دوستان خودی نیازه دیگه! بقیه مردم که از این حقوق بی بهره اند.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
7
89
در میان انبوه سایت های خبری بی ارزش عصر ایران یک مروارید است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
5
61
آزادی درایران بالاتر ازهر کشوری است . خدا نکنه یک نفر کمی برخلاف میل ما حرف بزنه حتماً خانواده اش راهم بی جواب نمی گذاریم/
آزادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
58
8
آزادی یعنی همین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
5
63
شریعتی میگه: هر چه به اطرافم مینگرم همه یا املند یا قرتی، یکی به آنچه نمی فهمد مومن است و دیگری به آنچه نمی داند کافر.
اینا نمی فهمند، شما سخت نگیر !!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
4
84
هيچ خطري براي مملكت اسلامي بدتر از جهالت اين دسته آدما نيست !
امیر مشهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
5
58
قصه ی "نرود میخ آهنین در سنگ" با سنگ مگو، چونکه ضرب المثل نمیفهمد!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
4
73
باسلام خدمت دستندرکاران عصر ایران : مطلب فوق بسار جذاب وخواندنی بود امیدوارم که نوع نگارشتان به این رویه ادامه داشته باشد و حرف حق را به رشته تحریر در بیاورید چرا که شما وجدان بیدار جامعه هستید و زبان گویای مردمی هستید که شب شکم گرسنه بر زمین می گذارند شرافت وقلمتان تحسین بر انگیر است : خداوند یار یاورتان باشد
فرزند ماسال
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
2
22
حرف زیاد بود و همه در جای خود جالب. اما یک کلمه حرف باقی می‌ماند و آن امنیت است. آیا اگر کسی مقاله‌ای انتقادی حتی علیه ما نوشت مردم ولو خودجوش حق دارند به خانه‌اش بریزند. نمی‌ترسید روزی حرف شما این مردم خودجوش را خوش نیاید!
mi
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
2
30
دلت خوشه ها؟ فکر کردی اینجا کجاست؟
مجيد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
2
48
برادر يا خواهر نويسنده،متنت براي انتقاد،نصيحت،پند و... كه خودت مدنظر داشتي ضعيف مي باشد.اين دسته افراد اندك كه در همه شهرهاي كشور پراكنده هستند از پشتوانه بسيار محكمي برخوردارند لذا كسي ياراي روبرو شدن با آنها نيست يعني قرار هم نيست كه كسي جلوي آنها را بگيرد يا برخوردي انجام شود! ودر آينده نيز متاسفانه كارهاي ديگري خواهند كرد.عنقريب سراغ آقاي هاشمي هم خواهند رفت و كك كسي هم نميگزد.از زمان آقاي خاتمي تا حالا آنها هستند و هستند...
۳ میلیون جوان ایرانی نه شاغلند نه محصّل خبر مهم درباره واردات آیفون ممنوعیت ورود کشتی های ایران به بنادر کشور دوست ، "چین"! دادستان کل کشور : ضارب امام جمعه کازرون جانباز نبود، سابقه بمب گذاری هم داشت علی لطیفی: با این بازیکنان تیم ملی به مشکل می‌خورد/ فردوسی‌‌پور با حذف از تلویزیون محبوب‌تر شد رشد ۱۳۱ درصدی درآمد تپسی و سهم ۲۳ درصدی از بازار در ۸ شهر بزرگ درخواست ۱۰۸ نماینده مجلس از پزشکیان : وام مسکن را افزایش دهید ادعای زلنسکی : روسیه طی یک هفته گذشته ۴۶۰ پهپاد ایرانی «شاهد» را به سمت اوکراین شلیک کرد در پی توقف صادرات گاز ایران ؛ برق عراق قطع شد شمار شهدای غزه به ۴۴۲۳۵ تن رسید توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره دانشجویان دانشگاه شهید رجایی: اخراج سیاسی نشدند، 3 ترم مشروط شده بودند سخنگوی شهرداری تهران : تعدادی از اتوبوس‌هایی که از یکی خودروساز‌های داخلی خریداری کردیم، حتی روشن هم نمی‌شوند عارف : اگر حملات غیرمنصفانه ادامه یابد، به مردم اطلاع خواهیم داد چه تحویل گرفته‌ایم / «آگاهانه» سکوت کرده‌ایم دستگیری ۳ شهروند ازبکستان به اتهام قتل خاخام اسرائیلی در امارات (+عکس) امضای توافقنامه ایران با گروه مبارزه با پول‌شویی اوراسیا ؛ یک گام دیگر برای FATF