فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۰۳-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۸۲۰۳
انتشار: ۱۶:۵۷ - ۰۳-۰۸-۱۳۹۱

افزايش ظرفيت اينترنت کشور

عصر ایران
اين ظرفيت به تمامي مشتريان شرکت ارتباطات زيرساخت اعم ازPAPها ، شرکت هاي مخابرات استاني و سازمان هاي دولتي و
پارس آنلاین - ظرفيت اينترنت کشور ازSTM1 403 به STM1 467که برابر با Gbps 73مي باشد افزايش يافت.

ظرفيت اینترنت از روي کابلي که براي نخستين بار با سرمايه گذاري يک شرکت خصوصي داخلي صورت گرفته

يعني با استفاده از کابل ايران ـ عمان ـ پيشگامان (POI)،به پهناي باند کشور افزوده مي شود.

اين ظرفيت به تمامي مشتريان شرکت ارتباطات زيرساخت اعم ازPAPها ، شرکت هاي مخابرات استاني و سازمان هاي دولتي و

خصوصي که متقاضي ظرفيت با لاي 155 مگا بيت بر ثانيه برابر بايکSTM1هستند واگذار مي شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: افزایش ، اینترنت ، کشور
ارسال به دوستان
استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور اظهارات وزیر دفاع اسرائیل علیه لبنان: به تخریب زیرساخت‌ها ادامه خواهیم داد پیروزی آرژانتین مقابل اتریش در نیمه نخست جام جهانی لیونل مسی برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد درخشش خط دفاعی ایران در نبرد حساس برابر بلژیک اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای ایجاد سابقه تحصیلی گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم