فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۴ - ۲۷-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۳۷۹۲
انتشار: ۰۱:۱۴ - ۲۷-۰۲-۱۳۹۲

قبل از رفتن نزد پزشک این غذا ها را نخورید

عصر ایران
پزشکان به افرادی که می خواهند ويزيت شوند توصیه می کنند تا برای کسب نتیجه بهتر در خوردن غذاها قبل از رفتن نزد پزشک دقت نمایند.
باشگاه خبرنگاران -  غذاهایی که دارای عطر تند هستند مانند سیر و یا فلفل و همینطور غذاهای نفاخ و نیز چای غلیظ و قهوه به  همراه غذاهای سنگین و شور همگی می توانند بر روی بیمار تاثیر بد بگذارند و سبب افت کیفیت خدماتی که او از دکتر می خواهد بگیرد بشوند.

گفتنی است مصرف چای و قهوه ی غلیظ باعث بالا رفتن فشار خون و افزایش ضربان قلب می شود و در نتیجه فرد به دلیل اینکه اغلب به خاطر رفتن نزد پزشک استرس هم دارد، این عوامل هم مزید بر علت شده و سبب افزایش اضطراب در فرد می شوند.

مصرف غذاهای شور سبب تشنگی می شود و چنانچه فرد مجبور به انتظار برای مدت طولانی در  مطب پزشک باشد این تشنگی او را اذیت خواهد نمود.

پزشکان توصیه می کنند تا افراد از غذاهای سبک که دستگاه گوارش فرد را تحریک نکند استفاده کنند تا بتوانند با خیال راحت سوالات خود را از پزشک بپرسند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پزشک ، غذا
ارسال به دوستان
پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه