فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۹-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۶۳۹۵
انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۹-۰۹-۱۳۹۲

مقامات روس گوگل را ترک می‌کنند

مقامات دولت فدرال روسیه پس از اطلاعاتی که ادوارد اسنودن در اختیارشان قرار داده‌ به مقامات خود هشدار داده‌اند استفاده از گوگل و دیگر شرکت‌های آمریکایی را کنار بگذارند.
 
به گزارش فارس، یک مقام آگاه در دستگاه امنیتی روسیه به روزنامه‌ ایزویستا گفته که به مقامات دولتی و مقامات محلی در ایالات مختلف توصیه شده دیگر از خدمات الکترونیک خارجی از جمله «جی میل» استفاده نکنند.
 
بر اساس این گزارش، مقامات دولت فدرال پس از اطلاعاتی که ادوارد اسنودن در اختیارشان قرار داده‌ به مقامات خود هشدار داده‌اند که استفاده از گوگل و دیگر شرکت‌های آمریکایی را کنار بگذارند.
 
در همین زمینه آندری کولیسنیکوف مدیر مرکز هماهنگی اینترنت روسیه گفته که طرح باید در مدت زمان محدودی به اجرا درآید و قرار است آموزش‌هایی هم درباره استفاده از پست الکترونیک و خدمات اینترنت به مقامات داده شود.
ارسال به دوستان
قیمت طلا جهانی امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ جلسه رئیس آلمانی بانک ملی ایران با اعضای اتاق تجارت؛ اوایل دهه ۱۳۱۰(عکس) سنگ تمام مکزیکی‌ها برای فوتبال ایران یافته جدید جیمز وب: تفاوت کابوس‌وار هوای صبح و عصر در غول گازی معروف تصویر لگویی از علیرضا بیرانوند با اشاره به بسته بودن تنگه هرمز چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است؟ ۰.۹ درصد معتادان ایران «زن» هستند/ وجود بیش از ۳۳۰ میلیون معتاد در دنیا «علی الاصول» در پیام رهبری یعنی چه؟ راه‌اندازی سامانه «بینا» برای ثبت‌نام دانش‌آموزان/ برپایی کلاس‌های تقویتی برای ابتدایی‌ها روابط زن و شوهر و تناقض‌ های پنهان: چرا هم زمان هم خوشبخت‌ ایم و هم سردرگم؟ شگفتی بدن انسان؛ دلیلی که ریه ها غرق نمی شوند بهترین شهرهای دایره‌ای جهان در سال ۲۰۲۶ کدامند؟ روزنامه اطلاعات: آقای دولت! طاقت مردم دارد تمام می شود؛ با حذف یارانه نان؛ پاس گل به دشمن ندهید تیراندازی در مدرسه‌ای در فیلیپین/ ۳ کشته و چندین مصدوم ۳کشته در آتش‌سوزی مرگبار ۲ پژو / احتمال افزایش آمار جان‌باختگان با کشف یک گوشواره نوزاد