فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۲۱۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۲۱۶۵
انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۳

هشدار درباره احتکار بنزین در منازل

عصر ایران
افزایش میزان مصرف سوخت پس از افزایش قیمت‌ها طبیعی است اما صرفه جویی یک باک بنزین برای خانوار چندان تاثیری در اقتصاد آن‌ها ندارد.
رییس هیات مدیره کانون کارفرمایی جایگاه‌های اختصاصی بنزین کشور نسبت به ذخیره سازی بنزین تا زمان اعلام نهایی قیمت‌ها هشدار داد.

ناصر رییسی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گفته‌های دولت مبنی بر اعلام نرخ نهایی بنزین تا پایان هفته اظهار کرد: تعداد مراجعان به جایگاه‌های بنزین کشور طی روزهای اخیر افزایش یافته است.

وی افزود: در روزهای جمعه و شنبه میزان مصرف بنزین در جایگاه‌های سوخت کشور افزایش داشت اما در چند روز گذشته میزان افزایش در حال حرکت به روال قبل است.

رییس هیات مدیره کانون کارفرمایی جایگاه‌های اختصاصی بنزین کشور با اشاره به این که ممکن است برخی مصرف‌کنندگان برای صرفه جویی یک باک بنزین فکر ذخیره سازی بنزین در منازل خود را داشته باشند افزود: عواقب این کار خطرناک است و ممکن است سوانح زیادی را ایجاد کند.

رییسی فر تصریح کرد: افزایش میزان مصرف سوخت پس از افزایش قیمت‌ها طبیعی است اما صرفه جویی یک باک بنزین برای خانوار چندان تاثیری در اقتصاد آن‌ها ندارد.

به گفته وی، با احتساب افزایش نرخ بنزین از 700 تومان به حدود هزار تومان تنها دو درصد به سبد خانوار مصرف‌کنندگان افزوده می شود.

رییس هیات مدیره کانون کارفرمایی جایگاه‌های اختصاصی بنزین کشور افزود: امیدواریم تا پایان هفته شرایط میزان مصرف و قیمت سوخت مصرفی اعلام شود.

به گزارش ایسنا، رییسی فر پیش‌تر به ایسنا گفته بود در حالی که گفته شده است جایگاه‌های سوخت آمادگی پذیرش افزایش قیمت بنزین را دارند اما هنوز برخی جایگاه‌ها و دستگاه‌ها آمادگی برای نمایش اعداد بیشتر روی تلمبه‌ها را ندارند.

وی درباره تک نرخی و دو نرخی ماندن نرخ بنزین گفت: آرزوی جایگاه‌های بنزین کشور این است که بنزین به صورت تک نرخی عرضه شود. برای کاهش فساد و قاچاق بهترین روش تک نرخی شدن بنزین است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: احتکار ، بنزین ، قیمت
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
ناصری از نقده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
0
اره بابا لیتری 5000 بشه تا خیال مردمم راحت بشه نترسید مردم تحملش رو دارند دولت تدبیر و امیده دیگه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
0
حاضریم لیتری 5000 تومان بشه ولی ماشین هم به قیمت واقعی اش به دست مردم برسه. واقعا تا کی باید حسرت سوار شدن ماشین خوب به قیمت عادلانه را داشته باشیم؟
کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت