فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۷۶۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۰۵-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۵۷۶۵۱
انتشار: ۱۵:۰۳ - ۰۵-۰۷-۱۳۹۳
مدت زمان فایل: 5 دقیقه و 50 ثانیه

شغل اول - 2 (شهروندی سازمانی؛راز پیشرفت)

عصر ایران
سلسله بحث های "مدیریت و زندگی" - محمدرضا شعبانعلی
توجه: هر دو فایل زیر یکسان هستند و فقط فرمت ارائه شان متفاوت است تا هر کدام از کاربران بر اساس برنامه هایی که در رایانه شان دارند، بتوانند گوش کنند و دانلود نمایند.

فایل رادیو با فرمت FLV



دانلود

_________________________________________

فایل رادیو با فرمت MP3



دانلود
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار:
الیاس میرزائیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
0
4
با سلام
استاد عزیزم جناب آقای شعبانعلی عزیز
نکته ای که باعث شد تا این جا نظرمو بنویسم صدای گرفته یا سرما خورده شده ی بود
امیدوارم ایراد از کامپیوتر من بوده باشد و چنین چیزی واقعیت نداشته باشد
ولی اگر خدای ناکرده واقعیت داشت امیدوارم حالتون زود زود خوب بشود
فایل های رادیو عصر ایران عالی هستند و از شنیدن آن ها لذت می برم
ازتون تشکر می کنم
می خواستم سوال بپرسم در مورد محیط شغلی چه پارامترهایی رو لحاظ کنیم تا بتونیم آینده بهتری داشته باشیم
سنتی بودن(فضایی شبیه بازار رضای مشهد) یا مدرن بودن محل کار (شرکت های که دفتر دارند)-
این که کار، تولید ، خدمات ، بازرگانی باشد
و این که من سال آخر دانشجویی هم هست و خوب خوشبختانه کلاس ها هم عصر به بعد می باشد چه نکته ای رو مد نظر قرار بدم به نفعم هست
مشتاقانه منتظر فایل بعدی هستم
باز هم ممنونم ازتون
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
2
جناب آقاي شعبانعلي
سلام
من بسياري از فايل هاي شما رو گوش ميدم و خيلي هم ازشون استفاده مي كنم
اما يك نكته مهم در اين فايل غلط است
شما ميفرماييد بايد در سازمان شهروند سازماني بود و فراتر از شرح وظايف كار كرد و حتي اگر يك سري از همكاران اعتراض كردند باز هم بيشتر كار كنيم و حتي سعي كنيم اين اضافه كار كردن از شرح شغل رو ادامه بديم.
يه نكته مهم اين وسط مغفول ميمونه كه پس اتحاديه هاي كارگري و از اين دست براي چي بوجود اومدند؟ چرا بايد ادم ها براي حفظ شغلشون بيشتر از شرح وظايف كار كنند؟ به نظر شما اين روند از طرف همه منجر به يك نوع مسابقه و حتي زير آب زني نميشه؟ به نظر شما اگر يك سازماني به كارمندهاش اهميت نميده و بعد يك سري كارمندها از اين وضع ناراضي هستند و نارضايتي رو با عملكردشون نشون ميدند، حالا يك سري ديگه بيان به هر دليلي هي زياد كار كنند به سمت افراطي گري نظام سرمايه داري و برده داري پيش نميريم؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
0
امیدوارم این استاد در خصوص وجود مسائل فرهنگی ایرانی از جمله فامیل سالاری و پارتی بازی در ادارات و شرکتها هم صحبتهایی بکنند تا این لالائی ها باعث بخواب رفتن ترد شده ها نشود و جاده صافتر نشود برای انحصارطلبان و ویژه خواران
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
1
0
سلام

لطفا"متن های اموزشی ارائه شود تا عزیزانی که امکان دانلود فیلم ندارند بتوانند ازمتن ها استفاده نمایند.

با تشکر،
سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا