کد خبر ۳۷۲۲۳۰
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۱-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۲۲۳۰
انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۱-۱۰-۱۳۹۳

واکنش مردم به یک جنازه (عکس)

برچسب ها: ابولا ، مرگ
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۴۳
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
5
233
برام جای سواله که چرا یه عده ای همینجوری واستادن و عکس نمی گیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
11
114
كمبود آگاهي ، نبود فرهنگ عمومي و كاهش سطح هوش اجتماعي چيزهايي است كه در جوامع كمتر توسعه يافته بسيار ديده ميشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
10
288
اينها هم مثل ايراني ها هستن اين خاصيت جهان سومه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
3
153
بسیار رفتاری اشناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
2
154
جای تعجبی نداره تو همین کشور ما از این صحنه ها بسیار دیده میشه. ولی هیچ وقت تو رسانه ها پخش نمی شه.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
14
84
مرض عکس گرفتن همه جا هست
قلی خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
2
118
فکر نکنیم که خیلی با تمدن هستیم مردم ما هم دقیقاً همین رفتار را دارند، خادثه سعادت آباد از یاد کسی نمی رود. البته منظور عصرخبر هم فکر کنم تلنگری به مردم خودمان است که چنین رفتاری دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
3
48
تاسف تاسف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
4
82
مثل ایرانیها
پوريا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
4
69
اگر در ايران بود اكثر مردم با موبايل از اون فيلم مي گرفتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
2
67
دقیقا انکار در تهران است همه موبایل به دست شکار لحظه ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
3
51
خوبه مثل خودمون هستند !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
2
39
تو ایران خودمونم بود همین کارو میکردند!!!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
2
47
اگه تو ایران بود همون نفری هم که داره بیخیال میره وامیستاد دوتا عکس مینداخت
رسول
Germany
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
2
59
مگه تو ایران واکنش ها مترقی تره!!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
2
91
اين عكاسي هاي با موبايل ثابت ميكنه فرهنگ مردمان ما در اين شرايط به فرهنگ كشور دوست و برادر كنيا نزديكتره!!!!
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
4
45
بابا بیچاره ها نمی تونن بهش دست بزنن. ممکن هست که خودشون هم مبتلا بشن. باید کیسه های مخصوص حمل جسد براش بیارن.
شاهکار معماری بروتالیست برزیل در خیابان پائولیستا (+عکس) تصاویر هوایی دیدنی از شهر شیکاگو هر روز شیر بخوریم یا نه؟ استایل و گریم متفاوت نیک‌آفرید سماواتی بازیگر نقش سایه در سریال کلاغ (+عکس) داستان معماری برج وحشت (+تصاویر) مصر با درخشش صلاح از سد نیوزیلند گذشت؛ فرعون‌ها در آستانه صعود حسین شریعتمداری: تیم مذاکره با ترک میز، ترامپ را تحقیر کند/ رئیس جمهور آمریکا مثل پنگوئن راه می رود! کیپ‌ورد، شگفتی‌ساز جام جهانی؛ اروگوئه بیلسا را به لبه پرتگاه برد ۵ اشتباه رایج در پمپ بنزین که باید فورا آن‌ها را متوقف کنید مردم قبل از گوگل چطور در اینترنت جستجو می‌کردند؟ نروژ با حفر نخستین تونل دریایی دنیا، کشتی‌های عظیم را از دل کوه عبور خواهد داد(+عکس) ۳ دلیل رایج برای افت فشار لاستیک (و نحوه تشخیص آن‌ها) «دختران قاجاری در کلاس درس»؛ 130 سال قبل (عکس) عراقچی: تحریم صادرات نفت و پتروشیمی تعلیق شد/ برخی پول های مسدود شده آزاد شدند / طرح بزرگ بازسازی و توسعه اقتصادی ایران اجرایی شد معمای نام‌گذاری خودروهای مرسدس‌ بنز؛ هر حرف و عدد چه معنایی دارد؟