فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۹
کد ۷۶۰۸۳۱
انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۹

درگذشت یک عضو کادر سلامت به دلیل کرونا

درگذشت یک عضو کادر سلامت به دلیل کرونا

  «بی بی رحیمه یلقی» بهورز متعهد شبکه بهداشت آق قلا در راه خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی به دلیل کرونا جان باخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اعلام این خبر گفت: بی بی رحیمه یلقی بهورز متعهد شبکه بهداشت آق قلا بود که در چند وقت اخیر در راه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران و با علائم تنفسی حاد پس از دو هفته مبارزه با این بیماری که در بخش مراقبت های ویژه بستری بود، شهید شد.

عبدالرضا فاضل بیان کرد: این شهید گرانقدر بیش از ۲۶ سال سابقه فعالیت به عنوان بهورز در شبکه بهداشت و درمان داشت.

فاضل افزود: او از خود ۳ فرزند به یادگار گذاشته است.

به گزارش ایسنا، پیش از این پنج نفر دیگر از کادر بهداشت و درمان استان گلستان به نام‌های دکتر عبدالله عباسی، حسن نظری، خوجم بردی چرکزی، دکتر عسگری مصدق و فغان کیا بر اثر بیماری کرونا فوت شده بودند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کرونا ، سلامت ، گلستان
ارسال به دوستان
مذاکرات ایران و آمریکا محور رایزنی وزرای خارجه قطر و هلند روسیه: آماده کمک برای دستیابی ایران و آمریکا به توافق هستیم ۶ عادت غذایی که می‌توانند به سلامت استخوان‌ها آسیب بزنند / پای یک ویتامین هم در میان است که هیچ ربطی به استخوان ندارد! استان تهران ۱۳ و ۱۴ تیر تعطیل شد ویلای ۱۲-۷۰؛ معماری مدرن در دماوند (+عکس) رتبه‌بندی ۲۰۲۷ QS: دانشگاه تهران همچنان در صدر دانشگاه‌های ایران قرار دارد آیا شکلات تلخ واقعا به کاهش وزن کمک می‌کند؟ جمهوری‌خواهان کنگره، راهبرد بودجه نظامی ترامپ را «پرخطر و ناهماهنگ» خواندند قطع ناگهانی خدمات 3 بانک / ایجاد مشکل برای میلیون ها ایرانی هیأت «میناب ۱۶۸» از مسقط راهی تهران شد سفر قالیباف و عراقچی به مسقط و دیدار با سلطان عمان (+عکس) سفر رئیس‌جمهور به پاکستان در راستای تاکید رهبر انقلاب بر نزدیکی روابط دو کشور است پخش زنده رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۶ پرویز صراف درگذشت دلیل قطع خدمات مبتنی بر کارت بانک‌ها اعلام شد