فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۰۶-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۱۲۵۳
انتشار: ۱۵:۴۰ - ۰۶-۰۹-۱۴۰۲

پرتاب ۵ ماهواره جدید به فضا تا پایان سال

پرتاب ۵ ماهواره جدید به فضا تا پایان سال
وزیر ازتباطات: 5 ماهواره تا پایان سال به فضا پرتاب خواهد شد؛ 2 پرتاب ماهواره توسط سپاه، 2 پرتاب توسط وزارت دفاع  و یک پرتاب خارجی هم خواهیم داشت که در مجموع 5 ماهواره در مدار قرار خواهد گرفت.

وزیر ارتباطات از پرتاب ۵ ماهواره جدید به فضا تا پایان سال خبر داد.

به گزارش تسنیم، وزیر ارتباطات گفت: 5 ماهواره جدید تا پایان سال در مدار زمین قرار خواهد گرفت.

زارع پور افزود: 2 پرتاب ماهواره توسط سپاه، 2 پرتاب توسط وزارت دفاع  و یک پرتاب خارجی هم خواهیم داشت که در مجموع 5 ماهواره در مدار قرار خواهد گرفت.

وی همچنین گفت: نقشه پوششی کل کشور پس از 20 سال در حال به روز رسانی است و با استفاده از داده های ماهواره خیام 95 درصد کشور تکمیل شده است.

ارسال به دوستان
گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا