۰۵ آذر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۵ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۴۱۲۰
تعداد نظرات: ۱۸۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۴-۱۲-۱۳۹۰
کد ۲۰۴۱۲۰
انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۴-۱۲-۱۳۹۰

جوابیه ای بر «از داروي ايدز چه خبر؟» و توضیحات عصرایران

ما فقط یک سوال ازآقای لنکرانی کردیم که "چه خبر از داروی ضد ایدز ادعایی ایشان؟" ولی ایشان که پاسخی نداد و آقای مدیرعامل هم که در نامه اش ، صراحتاً ما را "دشمن" نامید ! آیا در این مملکت هر کس یک سوال بکند ، دشمن است؟ لابد با این سوال ، کلی هم آب به آسیاب دشمن ریخته ایم!
در پی انتشار مطلبی با عنوان "سخني با سخنگوي جبهه پايداري: از داروي ايدز چه خبر؟" مدیرعامل شرکت پارس روس که گویا تولید داروی ضدایدز ایمود را بر عهده دارد ، جوابیه زیر را ارسال داشت که عیناً منتشر می شود:

سايت تحليلي خبري عصر ايران
با سلام
متأسفانه در تاريخ 10 اسفند 1390 خبري با عنوان: سخني با سخنگوي جبهه پايداري «از داروي ايدز چه خبر؟» با كد 203437 روي خروجي آن قرار گرفت و بنا بر حق پاسخگويي و درج آن در سايت توضيحات زير ارائه مي گردد.

1- به نظر مي رسد خبر مذكور نه به جهت اطلاع رساني به بيماران و نه حفظ آبروي كشور بلكه صرفأ به دليل يك كار سياسي يا بهتر بگويم «سيّاسانه» به منظور تخريب چهره سياسي دكتر لنكراني با اهداف و غرايض سياسي طرح ريزي شده است، زيرا داروي ايمود پس از طي مراحل قانوني و مطابق با استانداردهاي بين المللي بر اساس قوانين بهداشتي كشور به ثبت رسيده است و توسط متخصصين سراسر كشور به عنوان پروتكل درمان بيماران مبتلا به ايدز براي بيش از هزاران نفر از مبتلايان مصرف شده و در حال مصرف مي باشد و البته رضايت اكثريت قريب به اتفاق بيماران را فراهم آورده است. البته طبعاً اين دارو نيز مانند ساير داروهاي كنترل ايدز در داروخانه ها يافت نشده و بر اساس يك برنامه خاص در بين مبتلايان توزيع مي گردد.

2- متأسفانه سايت عصر ايران براي اطلاع از صحت و سقم خبر از وزارت بهداشت به عنوان متولي موضوع استعلام نكرده است و صرفاً بر اساس تحقيقات موسوم به اينترنت گردي و دستورالعمل «هدف وسيله را توجيه مي كند» اين خبر را درج نموده است.

3- بدون توجه به نگرش هاي سياسي، جناب آقاي دكتر لنكراني، يك شخصيت برجسته علمي شناخته شده در جايگاه خود مي باشد و اعلام اين دارو در زمان مسئوليت ايشان در وزارت بهداشت نيز يك افتخار ملي براي آن محسوب مي شود. ضمن آنكه اين محصول بي نظير در اغلب كشورهاي اروپايي وجهان به عنوان يك داروي جديد به صورت پتنت به ثبت رسيده است. داروي مذكور حاصل تلاش جمعي تعداد زيادي از متخصصان كشور در حوزه هاي مختلف علمي داروسازي، سم شناسي، باليني و عفوني. فارغ از نگاه سياسي آنها بوده، يك فعاليت ملي قابل ارائه در سطح بين المللي محسوب مي گردد اين دارو هم اكنون در كشورهاي سوريه و مالي نيز به ثبت رسيده و براي بيماران مصرف مي شود.

4- گزارش هاي رسيده از بازرسان وزارت بهداشت كه روند درمان بيماران مبتلا به ايدز را در سراسر كشور رصد مي كنند حاكي از آن است كه دارو تأثير قابل ملاحظه اي در جلوگيري از پيشرفت بيماري ايدز در گيرندگان دارو داشته است ادعايي كه از ابتدا در مورد اين دارو مطرح بوده است و هم اكنون نيز با قوت بر آن تأكيد مي شود. بنابراين نسبت «اميد واهي و مخدوش شدن چهره ايران» تنها تصوري است كه در ذهن نويسنده نقش بسته و در عالم واقع محلي از اعراب ندارد.

پايان سخن اينكه براي رسيدن به اهداف و غرايض سياسي، شايد بهتر باشد كه از همان ترفندهاي سياسي بهره گيريد و اهل علم را به كار خود وانهيد. زيرا اين موفقيت ملي در گروي تلاش همه جانبه اهل علم ميسر شده و به واقع فعاليتي فراجناحي بوده و طبعاً متخصصين با گرايش هاي سياسي كاملاً متفاوت در آن شركت جسته و نقش آفريني كرده اند. اگر اين مطلب در رسانه ها و خبرگزاري هاي غربي چنين بازتاب مي يافت جاي تعجب نداشت اما اينكه چنين خبري از درون سيستم قلم مي خورد تأسف ما را بر مي انگيزد ما را به ياد اين شعر سعدي عليه الرحمه مي اندازد:

                           از دشمنان برند شكايت به دوستان                    چون دوست دشمن است شكايت كجا بريم

بهترين مرجع براي كسب اطلاعات دقيق در اين خصوص «مركز تحقيقات ايدز ايران» و «اداره ايدز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي» است كه مي تواند پاسخ روشني به اين مدعا فراهم نمايد.

حسام الدین مدنی
مدیرعامل شرکت پارس روس

توضیحات عصرایران

1 -در حالی نویسنده (یا نویسندگان) این نامه خود را اهل علم دانسته اند که از یک سو ، با ادبیات سیاسی و اتهامی (مانند برخی روزنامه های معرف حضور) و استخدام کلماتی نظیر"سیاسانه" ، "غرض ورزی سیاسی" ، "توجیه وسیله توسط هدف" ، "اهداف سیاسی" و ... حرف خود را پیش می برند و از سوی دیگر می گویند اهل علم را به کار خود وانهید!

چطور است که آقایان "اهل علم" ، در هنگام بهره برداری سیاسی از اعلام کشف داروی ضد ایدز ، بر صدر جراید می نشینند و "خبر خوش" سیاستمداران می شوند ولی وقتی انتقادی مطرح می شود ، فریاد می زنند که ما اهل علم هستیم ، با ما کاری نداشته باشید!

ما فقط یک سوال ازآقای لنکرانی کردیم که "چه خبر از داروی ضد ایدز ادعایی ایشان؟" ولی ایشان که پاسخی نداد و آقای مدیرعامل هم که در نامه اش ، صراحتاً ما را "دشمن" نامید ! آیا در این مملکت هر کس یک سوال بکند ، دشمن است؟ لابد با این سوال ، کلی هم آب به آسیاب دشمن ریخته ایم!

2 - در این جوابیه آمده که "دارو تأثير قابل ملاحظه اي در جلوگيري از پيشرفت بيماري ايدز در گيرندگان دارو داشته است" ؛ این دقیقاً همان حرفی است که ما هم در آن مطلب نوشتیم و اگر "اهل علم" مطلب عصرایران را می خواندند ، حتماً متوجه می شدند که ما نیز در همان مطلب اشاره کرده بودیم که ایمود  داروهایی برای بهبود زندگی و افزایش امید به طول عمر بیماران ایدزی است. جالب است ، آنچه خودمان نوشته ایم را به عنوان جوابیه به خودمان نوشته اند!

3 - ای کاش در این جوابیه ، به جای متهم کردن دیگران به انواع اتهامات عجیب و غریب ، درباره کارآمدی دارو با مستندات قابل اثبات اطلاع رسانی می شد و الا ادعای این که دارو در "سوریه" و "مالی" مورد استفاده است ، نمی تواند دلیل موجهی بر ادعاهای آقایان باشد. اگر این دارو همانی است که آقایان مدعی اند ، چرا فقط در این دو کشور جهان سومی به کار می رود و در اروپا فقط ثبت شده است؟ آیا باید بپذیریم که چنین داروی معجزه آسایی وجود دارد ولی تنها عقل و پول سوری ها و مالیایی ها بدان کفایت کرده که از آن استفاده کنند و اروپایی ها هم برغم این که شهروندان مبتلا به ایدزشان دارند می میرند ، از این دارو استفاده نمی کنند؟! البته این فقط یک سوال است و نه زیر سوال بردن این دارو و لذا لازم نیست دوباره ما را دشمن بخوانند!

4 - لب کلام ما و انتقادی که کردیم این بود که در آن مقطعی که خبر کشف ایمود مطرح شد ، بسیار بیش از آنچه باید ، درباره اش جنجال سیاسی به راه انداختند تا سیاستمداران بهره های خود را ببرند در حالی داروی بهبود دهنده وضع بیماران مبتلا به ایدز ، کشف جدیدی نبود چرا که داروهای متعددی در دنیا وجود دارند و قبل از ایمود هم وجود داشتند با کارایی مشابه ایمود.

انصاف دهید که در آن زمان ، آنچه بین عامه مردم جا افتاد این بود که داروی ضد ایدز در ایران کشف شد و الا اگر دارویی مانند داروهای مشابه تولید می شد ، چه نیازی بود که عالی ترین مقامات سیاسی کشور وارد ماجرا شوند و برای مدت ها جار وجنجال کنند که "خبر خوش" داریم؟! مگر در سایر کشورها که داروهای بهبود دهنده وضع بیماران مبتلا به ایدز ساخته شده است ، دولتمردانشان چنین هیاهویی آن هم در سطح جهانی به راه انداخته اند؟!



واقعیت این است که حتی اگر یک قرص آسپرین هم در داخل تولید شود و ما را بی نیاز از خارجی ها کند ، ارزشمند و مایه افتخار است چه برسد به تولید داروی بهبود دهنده زندگی بیماران مبتلا به ایدز؟
اما قرار نیست اگر برای کسی دوچرخه خریده ایم ، جوری برایش تبلیغ کنیم که فکر کند یک خودروی آخرین مدل برایش آماده کرده ایم زیرا در نهایت ، دیدن دوچرخه توی ذوقش خواهد زد. در حالی که اگر از همان اول وعده دوچرخه داده می شد و همان هم تقدیمش می شد ، کلی شاد می گشت.
آن زمان هم تبلیغات آقایان این گونه بود که مردم تصور کردند داروی ضدایدز کشف شده است اما آنچه کشف شده بود ، دارویی بود مانند داروهای دیگر موجود در جهان در راستای بهبود وضع زندگی مبتلایان ، که در جای خود هم بسیار ارزشمند بود.
البته قطعاً اهل علم از این بازی های تبلیغی به دور هستند ولی سیاستمداران سخت به این شگردها محتاج اند ولو آن که لباس پزشکان پوشیده باشند!

در نهایت امیدواریم ایمود واقعاً به بیماران کمک کند و آقایان اهل علم ایرانی بتوانند با کشف داروی نهایی ضد ایدز ، نوبل پزشکی بگیرند و مایه افتخار همه ما شوند.

 
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۸۸
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴۴
ناشناس
United States of America
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
263
1420
ای گفتی !....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
جالب است که در خبر فارس هم صراحتاً نوشته داروی درمان ایدز...
واقعا آن زمان همه ما فکر کردیم که داروی درمان ایدز کشف شده است .
ممنون از پاسخ منطقی و مستدل عصرایران مخصوصاً اون عکسی که از آرشیو فارس گذاشتید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
راست می گه دیگه ؛ اگه این دارو چنین می کند و چنان ، چرا اروپایی ها ازش استفاده نمی کنند و مردم فقیر و بیچاره مالی و سوریه ازش استفاده می کنن؟ خداییش جای سوال نداره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
برای حل این مشکل برید یکی از این بنده های خدا که دارن از دارو استفاده میکنن پیدا کنین ببینید چطور دارویی هست
ناشناس
| Germany |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
مالی کجاست دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
همون موقع كه آقايان ظاهراً به اينجا رسيده بودند كه براي كسب اعتماد به نفس بايد هر روز خبر كشف علمي در كشور داد فكر كنم دكتر زيبا كلام بودند كه گفتند اينها نشانة ضعف ماست و گرنه هر روز در دنيا كلي دارو كشف ميشه بدون اينكه تو بوق و كرنا كنند. از مسئولاني كه با هواپيماي سم‌پاشي مي‌خوان باران مصنوعي ايجاد كنند و آلودگي هوا راكم كنند و از آن به عنوان ابتكاري كه اولين باردر دنيا بكار رفته نام مي‌برند. انتظار هم همين است كه شعور مردم را در حد شعور خودشان بيشتر ندانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
مگه مالی هم کشوره؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
آقا من خبر دارم یه عده موظف شدن بیان رأی های کامنت ها رو با دادن مثبت و منفی تغییر بدن
هبوط
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
226
1026
هركي مخالف اين قبيل آدمها سخن بگويد دشمن است!!!
پس انتقادي به ايشان نكنيد ناراحت ميشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
اون عکسی که از فارس گذاشتین نشون می ده که در اون ایام سمت و سوی تبلیغات همونی هست که در توضیحات عصرایران بهش اشاره شده: «کشف» داروی «درمان» ایدز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
1757
422
عصرایران در برابر جواب حق باید خاشع بود.

شما با اهداف و اغراض سیاسی این مطلب رو نوشته بودین و نباید انتظار جوابیه فقط علمی رو می کشیدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
کسی که خودش رو اهل علم معرفی می کنه باید علمی جواب بده. این جوابیه شرکت انگار بیانیه حزب فلان سیاسی است.
محمد حسین
Portugal
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
1487
380
چرا شما دقیقا دم انتخابات یادتون اومد این سوال رو بپرسید ؟ شما که کارتون سیاسی نیست و صرفا اطلاع رسانی !! چرا فحاشی های آقای مطهری که اینقدر سنگشو به سینه میزنید یادتون نیومد ؟ آقایان صرفا اطلاع !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
لابد به این علت بوده که آقای لنکرانی - وزیر سابق احمدی نژاد - در این سال ها در کنج بوده و حالا اومده وسط و باید جوابگو باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
آخه همیشه وعده های دروغ نزدیک انتخابات داده می شه محمد حسین جان!
ش ه ر ا م
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
366
709
جالب بود
این دارو فقط تاخیر میندازه همین
هیچ کار دیگه ای نمیکنه. کسی هم تحویلش نگرفته
امیدوارم کشفیات دیگه اینجوری نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
عصری جون باز هم گروه های همسوی رأی دهنده وارد سایت شدن ها! تو یک دقیقه 37 تا منفی دادن به این کامنت و کامنت های مشابه
بپرسید حتما
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
195
984
من هم پزشک و اهل علم هستم و موافقم که در بسیاری از مواقع از کارها و تحقیقات پزشکی در چند سال اخیر به طرز بدی استفاده سیاسی شده است. چرا راه دور می روید کاش یک مقاله‌ای هم مینوشتید در مورد یک مساله مهم که همه فراموشش کرده‌اند : لطفا بپرسید که «ترمیم ضایعات نخاعی» چه شد؟ هیچ درباره اش فکر کرده اید که آن همه سروصدا چه شد؟!؟ چه خبر ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
مردم متوجه می شوند چه خبر است مانند من که اهل علم نیستم
حتما بپرسید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
آقا یا خانم ناشناس عزیز،! برای این یکی اتفاقا بهتر است اهل علم نباشید چون اگر اهل علم باشید و متوجه اوضاع و از نزدیک شاهد عوارض چنین اقداماتی که برخی مردم متحملش می‌شوند؛‌آنوقت به عمق فاجعه پی می برید و مثل من چندماهی خواب از چشمانتان رخت برمی‌بندد...این «مردم» که اینقدر ساده می‌نویسید را باید از نزدیک می دیدید که برسر این طرحهای ثابت نشده؛ اعلام شده ، چه زحمتهایی را متحمل شدند و نهایتا هم ناامید شدند؛ آن وقت اینقدر ساده انگارانه در این مجال اندک به جدل و کشمکش کودکانه با هموطنان خویش نمی پرداختید...البته همیشه همه تقصیر و همه حق با یک نفر نیست ؛ اما واقعیت نیز چون حقیقت گریزناپذیر است...
بپرسید حتما
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
حال که به بحث کشیده شدم منصافنه نیست به این نکته مهم اشاره نکنم که وقتی طرحهایی اینچنینی آنچنانی معرفی و تبلیغ می شوند تا مورد بهره‌برداری سیاسی قرار گیرند؛ چه آسیبی به اعتبار جامعه پزشکی ایران وارد می شود. وقتی اهل علم کشورهای دیگر پس از شنیدن این تبلیغات به ایران سفر می‌کنند؛ تماس می‌گیرند؛ بیمار می فرستند؛‌دارو می‌گیرند؛ مقاله و استنادات علمی تقاضا می‌کنند؛ می‌ایند در کنفرانس‌ها و پرس و جو می‌کنند؛ ... به نظرتان چه نتیجه‌ای می‌گیرند؟ چه اتفاقی می‌افتد؟ ...به نظر شما دفعه بعد که طرحی دیگری اعلام می شود؛ چه واکنشی و چه میزان اعتمادی خواهند داشت؟!؟ !! اصلا منظور من یقه‌گیری شخصی و سیاسی هم نیست چون اهل سیاست نیستم و دلخوشی هم ندارم از چیزی که هموطنان را دسته دسته کند؛ ولی باید به مسایل منطقی و عمیق نگاه کرد. چه فرقی می‌کند لنکرانی یا هرکس دیگری در هر دسته و حذب دیگری...واقعیت گریزناپذیر است...
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
هدف از تحقیقات علمی در کشور همین نتایج قابل بوق شدن است و در نتیجه انتخابات. چیز با ارزشی اگر باشد مانند اسکار فرهادی در راه دشمن تلقی می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
اتفاقا همين الان مي خواستم همين سوال را بپرسم كه ترميم ضايعات نخاعي چه شد؟ يكي از آشنايان ما كه قطع نخاع شده بود و سالها با آن جنگيده بود تا اينكه به آن عادت كرده بود خيلي اميد پيدا كرد اما هيچي به هيچي الان دوباره افسردگي شديد گرفته
assd
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
210
1077
تعجبم از این است بعد از این همه سال هنوز شما نفهمیدید که در ایران فقط دشمنان سوال میکنند و دوستان فقط اطاعت! بخاطر همین هم هست که علی رغم همه وعده وعید های انتخاباتی مثل تک رقمی کردن نرخ بهره ،حل معضل مسکن،تقویت ارزش پول ملی و هزاران سوال دیگر، باز هم نباید پرسید بلکه باید گفت شما درست میگید!خدا خیرتون بده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
اونایی که منفی دادن احتمالا تورمشون تک رقمی هست ، مشکل مسکن هم ندارن ، پول ملی شون هم تقویت شده و لابد ویلای هزار متری وعده داده شده توسط رئیس جمهور رو هم گرفتن. مبارکشون باشهههههههههههه
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
204
343
سلام عصر ایران. از جوابیه متین، منطقی و بسیار خیرخواهانه شما سپاس گذارم. امیدوارم مسئولین محترم به جای تخریب، تهدید و اتهام زنی، به افکار عمومی احترام بگذارند و مسئولیت رفتار و کردارشان را بپذیرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
974
235
جناب عصرایران چرااخوی ناراحت شدی راست میگن دیگه اگه غرض ومرضی نبود چرا صبرکردید تا انتخابات مجلس نهم چراقبلش مطرح نکردید چرا زمانیکه ایشون به عنوان سخنگوی یک جریان سیاسی منسوب شد بدون غرض یک مرتبه بیادش افتادین ؟!!!مرد باش میخواستی بهره برداری سیاسی کنی اخوی چه مدت ازموقعی که ایشون این مسئله رو مطرح کردن میگذره این مدت کجابودین
عصر ایران با سلام
به فرض این که با هدف سیاسی آن نقد نوشته شده باشد ، آیا در اصل این که ایشان باید پاسخگو باشد، تفاوتی می کند؟
شما هم دقیقاً درست می فرمایید که وقتی ایشان به یک سمت سیاسی منصوب شدند ما این را نوشتیم چون معتقدیم وقتی یک نفر وارد عرصه سیاست بشود ، باید پاسخگوی اعمال قبلی و فعلی خود باشد. پاسخگویی اولین وظیفه کنشگران سیاسی است و الا زمانی که ایشان دور از سیاست به کار تدریس مشغول بود ، در تیررس نقدش قرار نمی دادیم چون وظیفه رسانه را نقد قدرت می دانیم نه درآویختن با کسی که در گوشه دانشگاهی به استادی و پرورش دانشجو مشغول است.
نمی شود که کسی وارد گود سیاست شود و هیچ کس هم از او نپرسد که کارنامه ات چیست؟! و اگر هم کسی پرسید ، به جای پاسخ بگویند:چرا حالا پرسیدی؟!
موفق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
نه اصلا و اصلا سیاسی نیست اهداف خیر خواهانه پشتشه ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
لطف کنین از آقای مدیر عامل در مورد مجوز FDA این دارو بپرسین
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
من نمی فهمم اگه هدف سیاسی اینقدر بده چرا انتخابات برگزار میشه و چرا بعضیا نامزد میشن و بعضیا رای میدن؟ اینا با هدف غیر سیاسی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
ممنون از عصر ايران. اين پاسخ شما نيز همچون پاسخ اوليه كاملاً معقول و منطقي بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
107
194
البته اقای لنکرانی چند روز پیش جوابیه مطلب شما را در رجا نیوز پاسخ داد. هر چند جوابی به مراتب بدتر از این یکی . اما خوب است که ان پاسخ را هم در این مطلب اضافه کنید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
203
342
توضیح عصرایران قانع کننده بود . مخصوصا اون سوالش که اگه واقعا این داروی ایمود این همه مفیده ، چرا فقط در دو تا کشور بدبخت سوریه و مالی ازش استفاده می شه و آمریکا و کانادا و اروپا ازش استفاده نمی کنن؟
سواله دیگه!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
155
568
راستي از سهام عدالت و دوبرابر شدن يارانه و دلار 900 توماني و مديريت جهاني و ليست مفسدان و دزدان بيت المال و . . . چه خبر؟!!!
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
558
174
حق با عصر ایران نیست همه میدونید -جواب شرکت منطقی و علمیست جواب عصر ایران انتقاد مغرضانه سیاسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
شما به جواب شرکت می گید منطقی و علمی؟
به نظرم باید در تعریف خودتون از منطق و علم تجدید نظر کنید اصغر آقا
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
انتقاد مغرضانه سیاسی؟؟؟ گوشمون از این حرفا پره آقای اصغر!!! به نظر شما اگه حالا عصر ایران مثلا" بپرسه از تورم تک رقمی چه خبر یا اینکه از وعده ایجاد فلان تعداد شغل چه خبر مسئولین چه جوابی دارن که بدن؟؟؟ من می گم جوابو: "انتقاد مغرضانه سیاسی" یا مثلا "سیاه نمایی"!!!
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
155
252
با سلام
يه كارشناس اومد تو شركتمون و يه كاري رو انجام داد. كاري كه كارخونه ما رو فلج كرد.كارش رو كه تموم كرد و رفت جلسه اي در خصوص اين موضوع با شركت همه مسئولين و اعضاء هيئت مديره برگزار شد . اي كاش فيلم ميگرفتم و ميزاشتم روي يوتيوپ يكي ميگفت من چكش رو بهش دادم اون يكي ميگفت من اوردمش تو شركت اون يكي ميفرمود كه اگر من نبودم اين آقاي نمي اومد و من هم گفتم كه اگر اين آقاي اين كار رو نميكرد آلان ما مجبور نبوديم بلوفها و كارهاي عبثي رو كه اين آقايون دارن با آب و تاب از اونها تعريف ميكنن رو بشنويم. عصر ايران عزيز ملق زني و از اب كره گرفتن و به نام كسي ديگه معروف شدن او رعايت نكردن قانون كپي رايت و مقاله كسان ديگر به نام خودم زدن و مدرك گرفتن و كتاب يه نفر ديگه رو كه پول نداسته نشرش كنه رو بردن و به نام خودم منتشر كردن رو ما ديديم شما هم درج كردي تو سايت خوبت حالا اين بندگان خدا يه داروئي ساختن كه نميشه بهش گفت كشف آقايون تصميم گرفتن اسمش رو بزارن كشف و پزش رو بدن شما زياد به دل نگير. عزت زياد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
منم تو یک کارخونه کار میکنم و بارها و بارها عین این قصه شو رو متاسفانه از نزدیک دیدم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
چرا اين را نميگي .وزير ارشاد در باره اسكار فرهادي گفت : اگر ما به اين فيلم مجوز نميداديم و در جشنواره فجر جايزه نميبرد به جهان معرفي نميشد. جل الخالق
ناشناش
Switzerland
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
39
63
عزیزم حالا توخونه 1000متری حال میکنی باقیشو ولش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
54
64
من نیز موافق عصر ایران هستم ونحوه اعلام کشف داروی ایدز کار درستی نبود و من به عنوان یک فرد عادی در ایران قبل از خبر عصر ایران نیز چنین استدلالی از نحوه اعلام آن داشتم .و چه بسا بزرگنماییها باعث بی اعتمادی مردم به سایر پیشرفتهای ایران شود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
30
43
مافیای دارو خیلی قوی تر از آنست که فکر میکردید بسیاری از داروهایی که در سالهای اخیر به تولید داخلی رسیده اند با دوز پایین و ترکیبات گاها ناسازگار بیماران را نه تنها درمان نکرده اند بلکه بنوعی موجب مقاومت در برابر داروی اصلی نیز شده اند بگذریم که چه بهای سنگینی بابت امتیاز تولید به کارخانجات غربی به ویژه سوئیسی یا آمریکایی پرداخت شده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
70
54
البته اهل علم قطعا از سیاسی کاری به دورند ولی سیاسیون سخت بدان محتاجند ولو اینکه لباس پزشکی پوشیده باشند
مهردادstr
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
28
137
سلام.
عصر ایران عزیز،این جوابی که برای نظر کاربرتون دادی واقعا جای تاسف داره.این چه استدلالیه که چون این مدت آقای لنکرانی توی سیاست نبوده ما کاریش نداشتیم و الان که برگشته اومدیم سراغش و ازش سوال میپرسیم.کجای دنیای سیاست پاک این استدلال شمارو نوشتن ما هم بریم بخونیم و یاد بگیریم.چرا توی 6،7 ماه گذشته این سوال یادتون نیومد و 4روز قبل از انتخابات یاد این موضوع افتادید.شما که خودتون رو آخر اخلاق و ادب سیاسی و غیر سیاسی میدونید و مردم رو به حفظ اخلاق دعوت و از کسانی که این کار رو زیر پا میذارن انتقاد میکنید انتظاری دیگه میرفت.در ضمن توی مملکتی که هر کسی میاد به رئیس جمهور سابق توهین میکنه اگر دکتر نتونه 4کلمه حرف سیاسی بزنه که دیگه در درست بودن مدرک اون دکتر باید شک کرد.
در ضمن خودتون رو اینقدر ساده و پاک جلوه ندید کسی باور نمیکنه
پاسخ ها
به مهرداد عزیز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
سیاست پاک!؟! اخلاق و سیاست!؟؟!
بدهم نیست کسی خواست از یه منصب بره یه مقام و مسوولیت دیگه؛ ازش یه سوالی درباره عملکردش تو جایگاه قبلی بپرسن! در ضمن آن را که حسابش پاک است از محاسبه چه باک است. اتفاقا باید طرف از این سوالها خوشحال هم بشود چون می فهمد چه ابهاماتی در مورد عملکرد خوبش وجود دارد با پاسخگویی درست؛‌ به اعتبارش می‌افزاید؛ غیر از این است؟! من اگر از طرفداران آقای لنکرانی بودم و به صحیح بودن عملکرد ایشان یقین داشتم؛ اتفاقا از این سوالها استقبال می‌کردم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
60
9
پاراگراف یکی مونده به آخرش باحال بود
rasti
Mauritius
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
5
85
asriran
eybe shoma in ast ke in soal ra be nafee gorohe digari alan nazdike entekhabat az ishan porsidid va in dar vaghe tablighe be nafee roghabaye jebheye paydari bood. agar az oon roghaba ham chenin soali mishod akhlaghe entekhabati dashtid vagarna bi tarafiye entekhabati nadashtid agar nagoyam akhlaghash ra nadashtid allaho alam.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
70
17
بهر حال هر کسی صلاح کار خودشو بهتر می دونه، ولی حیف نیست آقای لنکرانی که یکی از بهترین پزشکان در رشته خودش هست، وقتشو با این بحث ها و سخنگوئی ها تلف کنه؟ من فکر کنم ایشون روزی دو تا مریض بیشتر ویزیت کنه، اجرش صدها برابر این کارها و سیاسی بازی هاست.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
6
64
به غظنفر میگن اوضاع شیر تو شیره. غظنفر هم میگه آره من دوبار رفتم سربازی کسی نفهمید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
259
158
فقط یک کلام خاک تو سرتون. توی انتخاباتم که تو دهنی خوردین با اسامی تهران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
45
108
آقا من چندتا منفی زدم واسه شماهایی که مسآله رو سیاسی میکنید!!!!!!!!!!!!!
نمک نشناسی تا چه حد؟؟؟ یه نگاه به دور و برتون بندازید، مملکت آروم، جوونا در حال تحصیل علم، سرمایه ها روزافزون، من خودم تا 1 مدت قبل حداکثر سواری سوار میشدم الان کمتر از اتوبوس و مترو سوار نمی‌شم. خلاصه کلام، حتما میخواید بگید جایزه اصغر فرهادی هم سیاسی نبوده!!!!!!!!!!
آقا توبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
138
107
ای جونم قلمت رو طلا بگیرن عصر ایران به خدا به پیغمبر همین داروی ضد ایدز شده بود عقده شب و روز من عقده که نشان از یک جهالت داشت که چطور می توان ملت ایران را به راحتی سرکار گذاشت نمی دانی اشک شوق از چشمانم جاری شد وقتی این تیتر را دیدم خیلی خیلی زودتر از اینها دنبالش را در خبرها جستجو می کردم داشتم دیوانه می شدم که من را خانواده ام را ملتم را مسخره می کنند سرکار می گذارند و هیچ کس هم پیگیر نیست خدا عزت آبرو شرف را به فرزندانت عطا کند.
nima
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
71
97
چرا اسم شرکت محترم پارس روس است؟ مگر کشور دوست روسیه کبیر هم در ساخت این دارو نقشی داشته؟ اسم مشترک به معنی سهم مشترک هم هست! نکنه خدای نکرده ساخت روسها بوده و اومدند روی ما ایرانی امتحان کنند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
108
193
باعث تاسف است که بخاطر مسائل سیاسی دستاوردهای کشور را زیر سوال می بریم.تا حالا کدام محصول کشورمان در اروپا وارد شده که حالا به داروسازی ایراد می گیریم. باید از کسانی که به جای رفتن داخل کشور موندن و افتخار آفرینی کردن ممنون باشیم.
ناشناس
Netherlands
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
40
28
راستی پارس"روس"یعنی چی؟یعنی بالاخره کجا؟؟
ناشناس
United States of America
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
140
139
من نه از سیاست سر در میارم و نه از پزشکی نمیدونم لنکرانی وابسته به چه حزبیه و یا پروسه کنترل ایدز چجوریه ولی برخورد عصرایران با این مساله درست نبود و واقعا نمیدونم ایناییکه میگن چرا تو آمریکا بکار نرفته ومردم مالی استفاده میکنن اصلا فک میکنن یا نه،خوب معلومه اولا این دارو باید مراحل تست رو بگذرونه ثانیا علم ما به نسبت آمریکا خیلی عقب تره و احمقانه هست انتظار داشته باشیم یکی تو کانادا بیخیاله داروی آمریکایی بشه و از داروی ایرانی استفاده کنه.به نظر من ایران در حال پیشرفته و سالها طول میکشه به سطح اول جهانی برسه و عصر ایران نباید از این مساله بهره برداریه سیاسی کنه بلکه باید با تشویق این موفقیت های کوچیک به موفقیت های جهانی برسیم
پاسخ ها
ناشناس دیگری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
یعنی می فرمایید مردم مالی موش آزمایشگاهی برای مردم آمریکا و اروپا هستند؟! تازه قبل از مردم مالی روی مردم هموطن ایرانی تست شده!!! یعنی؟!؟ جدی گفتین این حرفو؟!؟ یه سوال هم پیش اومد درباره داروهای بسیار خوب آمریکایی و اروپایی که اول تو کشورهای پیشرفته استفاده میشه و بعد خیلی بعدتر وارد ایران میشه!!! جریان اون داروها چیه؟ شما خبر دارین؟!
امید
Switzerland
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
169
95
جوابیه ای بسیار قاطع و دندان شکن بود. زنده باد عصر ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
72
57
با سلام
این مساله نشون می ده که چه قدر مملکتمان با فرهنگ انتقاد پذیری فاصله دارد! گویا مسئولین محترم اصولا" با واژه "انتقاد" بیگانه اند، و بدشان نمی آید با انتساب هر چیزی به "سیاست" و "دشمن خواندن فرد نقاد" از پاسخگویی که بخشی مهم از وظایفشان است، فرار کنند. واقعا" متاسفم که می بینم در "بلاد کفر" مسئولین با کوچکترین اشتباهی استعفا می دهند و یا مجبور به استعفا می شوند ولی در "کشور ما" وقتی رسانه ای نظیر عصر ایران از مسئولی خواستار پاسخگویی می شود، "دشمن" خطاب می شود. زنده باشی عصر ایران. درود بر شما.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
15
9
حالا چرا خود آقاي لنكراني جواب نداد بنظر مي رسيد كه آدم منطقي بوده باشه....؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
13
57
ما اگر موفقيتهای کم داخلی را با زبان طعنه و طرد برخورد کنیم روش مناسبی نیست و موجب پیشرفتهای بعدی محققان کشورمان نخواهد شد و مقاله شما را بنده خوانده بودم فقط صرف یک سوال و استعلام نبود بلکه زبان تکذیب و تمسخر بود و محکوم نمودن . وانگهی فکر میکنید هر نوع سوالی جالب است ؟ مثلا اگر کسی در خیابان عمومی جلوی جمع به شما بگوید آیا شما دیروز لواط داده اید؟؟؟و شما بگویید نه من این کاره نیستم و واقعا هم نباشید آیا این سوال به مذاق شما سازگار است و طرف مقابل هم بگوید من فقط خواستم سوالی بکنم چرا ناراحت میشوید اگر مبرا هستید بگویید نه دیگر ناراحتی ندارد !!! شما که دستتان در کار رسانه است خیلی باید مواظب حب و بغضهای خودتان باشید و به خدا پناه ببرید از اینکه دچار زخم زبان بیجا یا طرفداری بیجا از کسی شوید که گناه آن در نزد خدا خیلی عظیم است برای شما آرزوی عاقبت بخیری از خداوند متعال دارم فقط برای خدا قلم بزنید و الا قلم را رها کرده و بگریزید که آتشش دامن شما و بلکه نسل شما را خواهد سوزاند . مواظب باشید.!!! اگر نصیحتم بجا بود برای من هم عاقبت بخیری بخواهید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
93
13
بابا مگه خبر ندارید این بیماری (راستی اسمش چی بود؟!) کاملا نابود شده و ریشه کن شده !! چرا خودتون رو می زنید به اون راه !
farshad
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
48
17
باسلام
لطفادرموردکشف داروی ویتلی گو هم بنویسیدکه چه هیاهویی راه انداختن ما هم با هزار آرزو ازشهرستان رفتیم تهران به مرکز سلولهای بنیادی گفتنه بودند 100%جواب داده. ماانجا آخرین نفر بودیم هرکس رفت تو یجوری دست بسرش میکردندوهمه ناراحت وبعضی ازخانمها هم گریان ازهرکسی هم سوالی میپرسیدبعد میگفت نمیشه ازمنشی پرسیدم اصلا اینها واقعا کسی روپذیرش کردن گفت ماکه ندیدیم خواهش میکنم بااحساست بیماران(مخصوصابیماران استثنایی) بازی نکنید.ماکه ازاینهمه تعرفه بالا وزیر میزی گرفتن های پزشکان علمیمون دلمون خون خواهش میکنم سانسور نکن ومقاله ای هم از زیر میزیهای اکثر پزشکان کشوربنویسید که هیچ سیاستمدار وروزنامه نگاری به خودش جرات ورود به این حیطه رونمیده
نظر کرده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
27
14
دوستان همه چیز در مورد اغراض سیاسی و غیره نوشتند اما بنده میخوام را جع به واقعیتی که بستگانم با آن در گیرند صحبت کنم : دیابت
1- یادتونه با آب و تاب از ساخت پماد ترمیم زخم دیابت گفتند این دارو تاثیر چندانی نداشت
2- خیلی وقت نگذشته که از موفقیت در پیوند مغز استخوان در درمان دیابت صحبت کردند اما اینهم هیچ نتیجه ملموسی نداره و صرفا در مرحله تحقیقاته
اینها را حرف سیاسی تلقی نکنید اتفاقا اگر سیاسی باشه اعلام زودتر از موعد موفقیتهاس که سیاسیه و نه انتقاد از دادن امید واهی به بیمارانی که از بیماری رنج میکشند دوستانی هم که از آقای وزیر سابق و مدیر عامل حمایت میکنن کمی به جنبه های انسانی موضوع فکر کنند بیماری رنج و درد دارد که فقط بیمار آنرا درک میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
67
15
سطر آخر خیلی جالب بود . یکی نیست به این آقای اهل علم! بگه که اگه شما واقعا چیز یدردبخوری ساخته بودین چیزی که بیماری قرن رو درمان می کرد بدون تردید نوبل پزشکی رو می بردید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
68
87
درود بر دکتر لنکرانی عزیزوهمه طرفداران پیشرفت و ارتقای ایران عزیز
اباد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
3
7
دوستان نگارنده ی جوابیه خودش رو اهل علم معرفی نکرد بلکه اون کسانی که ایمود رو ساختن اهل علم معرفی کرده لذا نباید فکرکنیم نگارنده برساحت علم نشسته و نظر داده ولی دشمن شمردن عصر ایران افراط بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
22
11
آقا قبول ! اهل علم را به کار خودشان واگذاریم. پس چرا اهل علم دنبال کار سیاسی میروند؟
یک نگاهی به رژیم غاصب صهیونیستی لعنت الله علیه بیندازیم. اینها ایهود المرت رو محاکمه میکنن. کسی که سکان این رژیم جعلی را بعد از شارون به دست گرفت. و این همه به صهیونیستها خدمت کرد و صدها فلسطینی رو هم شهید و مجروح ساخت.
بحث اینه که حتی در جعلی ترین رژیم هم مسئولینش پاسخگو هستند آنهم مسئولینی که مسئول یک مشت تجاوز گر غارت گرند . یعنی غارتگر ها هم برا خودشون قانون دارن. وقتی یقه اولمرت رو گرفتن کسی به این خاطر تحت فشار قرار نگرفت.
حالا خواهندگفت کسی که این کامنت را گذاشته ضد انقلابه ، نه خیر این مصداقی از آیات قرآنه که فرمود بروید عاقبت ظالمین را ببینید عبرت بگیرید. حالا اگه حرف خدا هم به آقایان بر می خوره مشکل از خودشونه و سطح ایمانشون.
اینکه یک سایتی گفته بابا دروغ نگین این دشمن خدا نیست . آیه قران را گفته...
اميد آرزو وار
United States of America
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
29
16
بنده چون دو نفر از عزيزانم گرفتار اين بيماري هستند بايد توضيح بدهم كه داروهايي كه در دنيا براي اين بيماري وجود دارد جهت افزايش ايمني بدن استفاده مي شود كه اين داروها باعث افزايش CD4 مي شود كه معمولاً روزانه 3 نوع دارو بايد مصرف شود كه هر بيمار ماهيانه به مراكز عفوني مراجع كرده و داروهاي خود را تحويل ميگيرد ولي ((( داروي آيموند را بايد روزانه به مراكز عفوني مراجع كرد و در همان جا دارو را مصرف كرد))) تصور بكنيد كه اين همه بيمار از زن و مرد و بچه گرفته هر روز صبح زود بايد از خانه هايشان راه بيفتند توي اين ترافيك و از كار و زندگي بيفتند تا بروند به آن مراكز و داروي خود را مصرف كنند،ما هم آن اوايل خيلي خوشحال شديم كه چنين دارويي كشف شده و بسيار اميد وار شديم ولي وقتي كه فهميديم جريان چيست بسيار بسيار ناراحت و افسرده شديم و كلي هم لعنت و نفرينشان كرديم از اينكه به ما اميد واهي دادند.
خواهش ميكنم اين مطلب را پخش كنيد تا هم مردم مطلع شوند و هم آقاي حسام الدین مدنی و لنكراني بدانند كه چقدر باعث ناراحتي تمام كساني شدند كه درگير اين بيماري لعنتي هستند، به نظر بنده سوء استفاده كردن از مردم كاريست بسيار زشت و ناپسند خدا هدايتتان كند.
وسلام
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
5
86
در مورد اینکه این دارو درمان ایدز نیست حق با شماست در مورد اینکه از علم هم برای سیاست بازی استفاده شد حق با شماست اما شرمنده ام که می گم شما اونوقت که چنین سو استفاده ای شد کجا بودید ؟ چرا حالا یادتون افتاد؟گیرم اونا اشتباه کردند شما چرا اینکار رو در این زمان جواب دادید.
درسته اونا اشتباه کردند اما شما هم سیاس بازی در اوردید ما ... نیستیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
79
70
عصر ایران خیلی مغرضانه و هرفمند به دکتر لنکرانی حمله کرده است. چرا هیچ وقت به علی مطهری به علت مخالفت با طرح نظارت بر مجلسیان برنگشتید؟ و برای او در یام انتخابات مطلب ننوشتید؟
چرا دست اندرکاران یکشنبه سیاه مجلس را لیست نکردید در ایام انتخابات؟
فقط بلد بودید به دکتر لنکرانی بابت یک دارو که اطلاع چندانی هم از آن نداشتید گیر بدهید.
عسر ایران بعضی اوقات خیلی تابلو عمل میکنه
ناشناس
-
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
108
128
من همیشه از اینطور مطالب عصرایران لذت برده ام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
84
32
چه جمله زیبایی ،موجز و مختصر .متشکر از عصر ایران ""البته اهل علم قطعا از سیاسی کاری به دورند ولی سیاسیون سخت بدان محتاجند ولو اینکه لباس پزشکی پوشیده باشند "" آقا ،خوبی و خوب بودن تعریف دارد با میل و سلیقه شخصی ما که نباید عوض شود......... از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست.
دادستان کل کشور : ضارب امام جمعه کازرون جانباز نبود، سابقه بمب گذاری هم داشت علی لطیفی: با این بازیکنان تیم ملی به مشکل می‌خورد/ فردوسی‌‌پور با حذف از تلویزیون محبوب‌تر شد رشد ۱۳۱ درصدی درآمد تپسی و سهم ۲۳ درصدی از بازار در ۸ شهر بزرگ درخواست ۱۰۸ نماینده مجلس از پزشکیان : وام مسکن را افزایش دهید ادعای زلنسکی : روسیه طی یک هفته گذشته ۴۶۰ پهپاد ایرانی «شاهد» را به سمت اوکراین شلیک کرد در پی توقف صادرات گاز ایران ؛ برق عراق قطع شد شمار شهدای غزه به ۴۴۲۳۵ تن رسید توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره دانشجویان دانشگاه شهید رجایی: اخراج سیاسی نشدند، 3 ترم مشروط شده بودند سخنگوی شهرداری تهران : تعدادی از اتوبوس‌هایی که از یکی خودروساز‌های داخلی خریداری کردیم، حتی روشن هم نمی‌شوند عارف : اگر حملات غیرمنصفانه ادامه یابد، به مردم اطلاع خواهیم داد چه تحویل گرفته‌ایم / «آگاهانه» سکوت کرده‌ایم دستگیری ۳ شهروند ازبکستان به اتهام قتل خاخام اسرائیلی در امارات (+عکس) امضای توافقنامه ایران با گروه مبارزه با پول‌شویی اوراسیا ؛ یک گام دیگر برای FATF ادعای نماینده مجلس: قانون عفاف و حجاب تا ۱۵ آذر توسط رئیس مجلس ابلاغ می‌شود معاون حقوقی رئیس جمهور: قانون عفاف و حجاب در حالت تعلیق قرار گرفته است تکذیب توقیف لوگو پرسپولیس توسط طلبکار میلیاردی !