فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۸-۰۵-۱۳۹۸
کد ۶۸۱۷۱۷
انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۸-۰۵-۱۳۹۸

11 کشته به علت گرما در ژاپن

11 کشته به علت گرما در ژاپن

موج گرما در ژاپن تاکنون ۱۱ کشته بر جا گذاشته و بیش از ۵۰۰۰ نفر را روانه مراکز درمانی کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مقامات محلی تنها طی هفته گذشته موج گرما که بیشتر مناطق ژاپن را فرا گرفته به کشته شدن دست‌کم ۱۱ تن منجر شده و ۵۶۶۴ نفر را روانه مراکز درمانی کرده است.

گفته شده در فاصله روز‌های ۲۲ تا ۲۸ جولای که دمای هوا به ۳۲ تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد رسیده تعداد افرادی که به دلیل گرمازدگی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند افزایش سه برابری داشته است.

به گزارش ژاپن تودی، همچنین در بخش شرقی «هوکایدو» رفت و آمد قطار‌ها به دلیل احتمال آسیب دیدگی ریل‌ها تحت تاثیر موج گرما به حالت تعلیق درآمده است.
برچسب ها: ژاپن ، گرما ، مرگ
ارسال به دوستان
گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا