فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۶ - ۱۱-۱۱-۱۳۹۹
کد ۷۶۸۰۰۷
انتشار: ۰۱:۳۶ - ۱۱-۱۱-۱۳۹۹

سه گانه ای مفید برای دیابتی ها

 با وجود اینکه طعم تلخ ناخوشایند است، اما برخی از خوراکی‌های تلخ برای مبتلایان به دیابت بسیار مفید هستند.

برخی غذا‌ها با طعم تلخ غنی از ترکیبات آنتی اکسیدانی هستند که برای کاهش سطح گلوکز در خون موثر واقع می‌شوند.

پایگاه «بولد اسکای» متخصص در مباحث پزشکی و علمی تعدادی از این غذا‌های تلخ را پیشنهاد کرده است که بیماران دیابتی می‌توانند پس از مشورت با پزشک خود از آن‌ها استفاده کنند:

ادویه کاری

مطالعات پزشکی از تاثیر مثبت ادویه کاری در کاهش سطح قند خون به ویژه پس از خوردن غذا در صورت مصرف برای دوره‌ای از ۱۵ تا ۳۰ روز خبر می‌دهند.

چای سبز

کاتچین موجود در چای سبز یک آنتی اکسیدان قوی است و علاوه بر درمان اختلالات مرتبط با بیماری دیابت مانند حساسیت به انسولین نقش مهمی در کاهش سطح قند دارد.

آلوئه ورا

طعم آلوئه ورا طعمی بین شیرین، ترش و تلخ است، اما مصرف آن در بهبود سطح قند خون بسیار مفید است، زیرا حاوی ۷۵ ماده با فواید زیادی مانند ویتامین ها، مواد معدنی، آنزیم‌ها و کربوهیدرات‌های طبیعی است. 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی ناترازی ۶۰ هزار میلیارد تومانی در سازمان تأمین اجتماعی شروع فروش آریا اتوماتیک -تیر۱۴۰۵ (+زمان، شرایط ثبت نام) برنامه تعطیلی فرودگاه‌های تهران و مشهد برای مراسم تشییع رهبر شهید صدور مجوز اولیه پرواز فرودگاه کیش / بازگشت فعالیت‌های هوایی جزیره طی چند روز آینده سپند امیرسلیمانی و همسرش مونا کرمی هم مجری تلویزیون شدند پیشرفته‌ترین ناو هواپیمابر چین از تنگه تایوان عبور کرد شنیده شدن صدای انفجار در سلیمانیه عراق تسهیل خدمات قضایی برای دانش‌آموختگان حقوق بهینه‌سازی مسیرهای پروازی ایران و عراق؛ کاهش زمان سفر به نجف و بغداد