فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۵۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۲ - ۲۱-۰۱-۱۴۰۳
کد ۹۵۷۶۳۹
انتشار: ۲۳:۱۲ - ۲۱-۰۱-۱۴۰۳

چرا باید قند و شکر را حذف کرد؟ (اینفوگرافیک)

چرا باید قند و شکر را حذف کرد؟ (اینفوگرافیک)
مصرف بیش از حد و مکرر قند، با افزایش سطح التهاب در بدن مرتبط است و منجر به ایجاد بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی، آرتریت و حتی برخی سرطان‌ها می‌شود. از همین جهت، کاهش مصرف قند می‌تواند خطر ابتلا به سطوح التهاب مزمن را کاهش دهد و خطر ابتلا به این شرایط مزمن را به حداقل برساند.

 موسسه تبیان با انتشار اینفوگرافیکی چرایی لزوم حذف قند و شکر را توضیح داده است:

چرا باید قند و شکر را حذف کرد؟ (اینفوگرافیک)

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قند ، شکر
ارسال به دوستان
اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است