فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۴-۱۰-۱۴۰۲
کد ۹۳۵۱۵۶
انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۴-۱۰-۱۴۰۲

اگر این بیماری‌ها را دارید غذای کنسروی نخورید

اگر این بیماری‌ها را دارید غذای کنسروی نخورید
کنسروهای سبزیجات، سوپ، غذاهای دریایی و گوشت دارای مقادیر زیادی سدیم هستند؛ مصرف زیاد سدیم می‌تواند فشارخون را بالا ببرد و منجر به احتباس مایعات در بدن، بیماری کلیوی و نارسایی قلبی شود.

مصرف زیاد سدیم می‌تواند فشارخون را بالا ببرد و منجر به احتباس مایعات در بدن، بیماری کلیوی و نارسایی قلبی شود.

به گزارش ایلنا، مصرف زیاد سدیم می‌تواند فشارخون را بالا ببرد و منجر به احتباس مایعات در بدن، بیماری کلیوی و نارسایی قلبی شود؛ بنابراین این بار که خواستید کنسرو ذرت یا سوپ آماده بخورید به این مسئله خوب فکر کنید.

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
بزرگ‌ترین حسرت مشترک نیمی از زنان جهان هیات عَلَم در تاسوعای ارومیه مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان